دو نامزد دموکرات و جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا جدال تازه‌ای را بر سر ملکه زیبایی ونزوئلا آغاز کردند.

جدال توییتری کلینتون و ترامپ بر سر ملکه زیبایی جهان
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آلیسیا ماچادو، ملکه زیبایی 1996، بهانه جدید جدال دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون شده است. ترامپ، رقیب خود را به سوء استفاده تبلیغاتی از ماچادو متهم کرد. ترامپ مدعی است کلینتون تلاش کرد آلیسیا ماچادو تابعیت آمریکایی بگیرد تا از ماجرای او علیه وی استفاده کند. این نامزد جمهوری‌خواه در یکی از توییت‌هایش نوشت: "آیا هیلاری متقلب به ماچادو برای گرفتن تابعیت کمک کرد تا از او در مناظره استفاده کند؟ هیلاری متقلب فریب او را خورده است. کلینتون او را "فرشته" خطاب کرد در حالی که چیزی از گذشته وحشتناک وی نمی‌داند".

ماجرای این ملکه زیبایی از این قرار است که وی در سال 1996 در برنامه‌ای که دونالد ترامپ ترتیب داده بود به عنوان ملکه زیبایی انتخاب شد اما پس از آن طبق گفته خود آلیسیا ماچادو، ترامپ او را به‌طرز بی‌رحمانه‌ای مورد آزار و اذیت قرار داد.

ترامپ ادعا می‌کند نواری ویدئویی از این ملکه زیبایی در اختیار دارد که رسوایی جنسی‌اش را برملا می‌کند. حالا کلینتون با کمک به او در گرفتن تابعیت آمریکایی دوباره نام این ملکه زیبایی را بر سر زبانها انداخته است. کلینتون همچنین در واکنش به ادعاهای دونالد ترامپ در توییتر پاسخ وی را داد و نوشت : "حمله ناگهانی ترامپ به ملکه زیبایی گواه این است که وی ثبات شخصیتی ندارد و دارای اختلال روانی است. چه کسی را دیده‌اید که ساعت سه صبح از خواب بیدار شود و در توییترش به ملکه زیبایی سابق جهان حمله کند؟".

جدال این دو نامزد انتخابات آمریکا از مدتی پیش در توییتر آغاز شده و اینطور که پیداست همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۶ ۱۵ مهر ۱۳۹۵
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۱۰ مهر ۱۳۹۵
این ملکه زیباییه!!!!!!!