سرپرست روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی خبر داد: صبح امروز بر اثر وقوع دو سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان، دو نفر جان باختند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛وحید شادی‌نیا گفت: ساعت 4:50 صبح امروز بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری وانت نیسان با عابر پیاده، تکنسین‌های پایگاه ملکان به کیلومتر پنج جاده ملکان-میاندوآب اعزام شدند.

وی گفت: در این سانحه مرگ عابر 38 ساله در محل تائید شد.

شادی نیا با اشاره به برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 با یک دستگاه موتورسیکلت در جاده آذرشهر- ممقان گفت: تکنسین‌های اعزامی از پایگاه ممقان، مرگ راکب 42 ساله موتور سیکلت را در محل تائید کردند.

سرهنگ جواد ناموران، رئیس پلیس راه استان در خصوص علت سانحه رانندگی در محور ملکان - میاندواب گفت: فرد پیاده راننده پراید بود که بعد از پیاده شدن از خودروی خود، به علت بی احتیاطی از جانب راننده وانت نیسان در دم جان باخته بود.

معاون عملیات پلیس راهور آذربایجان‌شرقی نیز با تائید خبر سانحه رانندگی در محور ممقان گفت: تقارن و ترکیب دو خطا علت وقوع این سانحه رانندگی تشخیص داده شده است.

سرهنگ حبیب آبراهه گفت: بی توجهی راننده سواری پژو 405 به جلو و رعایت نکردن حق تقدم از جانب راکب موتورسیکلت، به صورت مشترک علت این سانحه رانندگی گزارش شده است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.