وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تأکید کرد: در هیچ شرایطی تسلیم استکبار جهانی نخواهیم شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سردار حسین دهقان در همایش تجلیل از خادمین و نیروهای اجرایی راهیان‌نور استان چهارمحال و بختیاری در فرهنگسرای شهرکرد گفت: ملت ایران در دوران دفاع مقدس با اعتماد به خداوند، جمع شدن حول محور ولایت و اتکا به توانمندی خود در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه متأسفانه پیام دوران دفاع مقدس برای جامعه تبیین نشده است، ترویج فرهنگ و فضای جهاد، ایثار و شهادت در جامعه را ضروری دانست.

دهقان با اشاره به آمادگی همیشگی جمهوری اسلامی برای دفاع از اسلام و کشورهای اسلامی افزود: اجازه نمی دهیم دشمن هر عملی را که می‌خواهد، در منطقه انجام دهد.

وی با بیان اینکه تسلیم در نظام ما جایی ندارد اظهار داشت: در هیچ شرایطی به خود اجازه نمی‌دهیم که در مقابل استکبار جهانی سر خم کنیم و تسلیم شویم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که به عنوان وزیر معین اقتصاد مقاومتی و برای بررسی طرح های اقتصاد مقاومتی به چهارمحال و بختیاری سفر کرده است، اقتصاد مقاومتی را محور همه برنامه‌های دولت عنوان کرد و گفت: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده اما تحقق آنها نیازمند تلاش‌ بیش از پیش است.

دهقان با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه گفت: اکنون با رکود و بیکاری دست به گریبان هستیم که این موضوع ریشه در گذشته دارد.

وی همچنین کسب تجربه و بهره گیری دولتمردان از ناکامی‌های اقتصادی گذشته را برای پیشرفت جامعه لازم دانست.

دهقان تأکید کرد: رونق در بهره وری ملی و نقش آفرینی در عرصه های جهانی از مهمترین اهداف کشور در افق 1404 است که دستیابی به این مهم نیازمند تلاش همگان و بسیج امکانات موجود است.

وی با بیان اینکه دولتمردان به تنهایی نمی‌توانند در اجرای کامل برنامه ها موفق باشند افزود: تغییرات و پیشرفت بنیادین زمانی در جامعه ایجاد خواهد شد که ملت و دولت دست در دست هم قرار دهند و زمینه آن را مهیا کنند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار