فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: امنیت کنونی حاکم بر استان با همراهی و مشارکت مردم به دست آمده است.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار حیدر عباس‌زاده در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان بوشهر به مناسبت هفته نیروی انتظامی با اشاره به این‌که برنامه‌های این هفته با عنوان «همه با هم برای امنیت و آرامش» برگزار می‌شود، بیان کرد: امنیت کنونی را مدیون همراهمی مردم و حمایت‌های امام جمعه، استاندار و تعامل نزدیک اعضای شورای تأمین استان و تلاش همکارانم در نیروی انتظامی هستیم.

وی با اشاره به کاهش وقوع جرائم خشن در استان، افزود: از ابتدای امسال تا کنون کشفیات جرائم خشن در استان 108 درصد بوده که91 درصد این کشفیات مربوط به امسال و 17 درصد هم مربوط به پارسال است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان این‌که حدود 92 درصد موارد سرقت در سال‌های 93 و 94 در استان کشف شده است، خاطرنشان کرد: یعنی از هر هزار سرقت 920 مورد کشف شده و در این زمینه استان بوشهر رتبه نخست را در کشور دارد.

سردار عباس زاده همچنین با اشاره به کشف هزار و 285 کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تا کنون، افزود: در این مدت 80 گروه قاچاقچی شناسایی و 1500 خرده‌فروش هم دستگیر شدند.

افزایش 162 درصدی کشف کالای قاچاق، افزایش شش درصدی کشف سلاح غیرمجاز، و کاهش 10 درصدی تصادفات منجر به فوت در نیمه نخست سال از دیگر مواردی بود که رئیس پلیس استان بوشهر به آنها اشاره کرد.

 مصطفی سالاری استاندار بوشهر هم گفت: نیروی انتظامی با داشتن نیروهای تلاشگر، نقش مهمی در ایجاد امنیت پایدار در جامعه دارد و مردم در سایه امنیت در آرامش کامل به سر می‌برند.

در این آیین از شماری از خانواده شهدای نیروی انتظامی، کارکنان نمونه تجلیل شد و یگان‌های نمونه نیروهای مسلح استان با رژه در میدان صبحگاه نیروی انتظامی، آمادگی خود را برای تامین امنیت به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.