کرمانشاه؛

کرمانشاه دارای پتانسیل سرمایه گذاری

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه با توجه به ظرفیت‌ها و مزیت‌های خاص خود از امکان مناسبی برای سرمایه گذاری برخوردار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رضا رحیمی از متولیان بخش کشاورزی خواست نسبت به شناساندن ظرفیت‌های بالقوه این بخش برای سرمایه گذاری تلاش کنند.بدون تردید تحول و توسعه در بخش کشاورزی در دیگر بخش های استان نیز تاثیرگذار خواهد بود و منجر به شکوفایی هر چه بیشتر استان خواهد شد.


 وی از مسئولین بانک های استان نیز خواست با حمایت و پشتیبانی از طرح ها و پروژه های کشاورزی و تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی، زمینه ساز توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر این بخش باشند.

وی تاکید کرد: مسئولین اجرایی ذیربط وظیفه دارند نهایت تلاش و اهتمام خود را برای حل مشکلات طرح ها و پروژه های بخش کشاورزی بکار گیرند تا فرصت خوبی برای جذب سرمایه گذاری بیشتر که افزایش درآمد و رونق اقتصادی بیشتری به دنبال دارد، ایجاد شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اظهار داشت: مدیریت ارشد استان با جدیت از اجرای طرح های کشاورزی حمایت می کند و در این راستا طی چند مدت گذشته اقدامات خوبی صورت گرفته که از همه اعضا می خواهیم این مهم را جزو اولویت های کاری خود بدانند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.