پیشروی ارتش سوریه در منطقه سلیمان‌الحلبی در حلب

نیروهای ارتش سوریه با هدف قرار دادن مواضع تروریست‌ها، در منطقه سلیمان‌الحلبی در حلب پیشروی‌هایی داشتند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش سوریه در عملیات خود در شهر حلب با تسلط بر ساختمان‌هایی در منطقه سلیمان‌الحلبی که در اشغال تروریست‌ها بود، پیشرفت قابل ملاحظه‌ای کسب کرد.

در روستای شرقی حلب نیز نیروهای سوری در دانشکده هوایی، با هجوم تروریست‌های داعش به یکی از مراکز نظامی این منطقه مقابله کردند.

 بنا بر اعلام یک منبع نظامی سوری، یگان‌هایی از ارتش سوریه پس از درگیری با تروریست‌های منطقه سلیمان‌الحلبی توانستند برخی ساختمان‌های این منطقه از جمله باشگاه حلب، مرکز برق و یک گاراژ را از چنگ تروریست‌ها آزاد کنند.

نیروهای ارتش سوریه در این درگیری‌ها خسارات مالی و جانی بسیاری بر تروریست‌ها وارد آوردند. برخی از تروریست‌ها در این درگیری‌ها پا به فرار گذاشتند که از سوی نیروهای سوری تحت پیگرد هستند.

شماری از تروریست‌های متعلق به احرارالشام، حزب اسلامی ترکستانی، جیش‌السنه، فلیق‌الشام و جنبش نورالدین زنکی و سایر گروه‌های تروریستی در حلب و روستاهای آن حضور دارند.

در روستاهای شمالی حلب نیز جنگنده‌های ارتش سوریه حملاتی به خطوط امدادی و تحرکات تروریست‌ها داشتند که به انهدام چندین خودروی زرهی و مسلح و هلاکت شماری از عناصر تروریستی منجر شد.

نیروهای حامی دانشکده هوایی در شرق حلب نیز محور حرکت تروریست‎‌های داعش که قصد حمله به یکی از مراکز نظامی در اطراف این دانشکده داشتند هدف قرار دادند. در این درگیری 10 موتورسیکلت منهدم و موتورسوارن تروریست به هلاکت رسیدند.




انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار