409 واحدهای تولیدی در مازندران یک ماه گذشته تسهیلات بانکی دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،ربیع فلاح ، استاندار مازندران امروز در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مازندران که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استانداری مازندران برگزار شد با بیان اینکه استان امسال 650 مصوبه در ستاد رفع موانع تولید داشته است، گفت: پارسال با وجود مشکلات 6 هزار و 600 میلیارد ریال در استان سرمایه گذاری شد و 180 واحد صنعتی نیمه تعطیل ، راه اندازی شده است.

وی با اشاره به پروتکل همکاری در راستای ایجاد اشتغال در مازندران با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزود : واعظی وزیر ارتباطات تعهد داد که به عنوان نماینده دولت هر مانعی که بر سر راه رونق اقتصادی باشد رفع کند.

وی یکی از چالش های استان مازندران را اشتغال دانست و گفت: با حضور واعظی اشتغال استان در حوزه آی. سی. تی پیگیری می شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه باید طوری عمل شود که در سال های آینده فرزندان مازندرانی مشکل بیکاری نداشته باشند، افزود: اقدامات موثری در استان در مسیر اقتصاد مقاومتی انجام شد و اکنون در شروع کار قرار دارد.

ربیع فلاح با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی در 4 کارگروه پیگیری می شود، گفت : همه به دنبال رونق اقتصادی هستند و این موضوع در استان مازندران با تغییر رویه و فرهنگ مدیران بانک ها نتایج خوبی داشت.

وی افزود: دولت 12 طرح بزرگ اقتصادی در سراسر کشور مشخص کرده و استان مازندران علاوه بر این 12 طرح 55 مورد دیگر نیز در ستاد اقتصاد مقاومتی تایید شده و دنبال می کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.