بانوی دونده سرعتی تیم ملی کشورمان گفت: سطح مسابقات رضایت بخش بود با توجه به اینکه تمام ملی پوشان با کیفیت در این رقابت ها شرکت کرده بودند.

مریم طوسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه  پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سطح مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: سطح مسابقات رضایت بخش بود به دلیل اینکه تمام ملی پوشان با کیفیت در این رقابت ها شرکت کرده بودند.

وی درباره برنامه های خود پس از پایان لیگ دو و میدانی، گفت: من به دلیل بحث مالی و امتیازات تیمی، تاکنون تنها در لیگ دو و میدانی شرکت کرده ام. تنها منبع درآمد من از باشگاه دانشگاه آزاد است. از طرفی فشار چندانی به خودم در رقابت های لیگ نیاوردم و به رکوردهایم نرسیدم.

دونده سرعتی کشورمان درخصوص برنامه های آتی خود افزود: با توجه به سختی هایی که در این یک سال اخیر متحمل شده ام قصد دارم، چند روزی را استراحت کنم و بعد از آن از اوخر مهر ماه دوباره با قدرت تمریناتم را دوباره آغاز کنم تا بتوانم در آینده نتایج خوبی را برای کشورمان در میادین بین المللی کسب کنم.

عضو تیم دانشگاه آزاد بیان کرد: در مرحله مقدماتی دوی 100 متر که امروز در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شد یکی از نکاتی که جلب توجه می کرد این بود که سنسور فتوفینیش به تخته استارت متصل نبود از طرفی به دلیل اینکه تعداد ورزشکاران شرکت کننده در دوی 100 متر هم به حد نصاب نرسیده بود مسئولان برگزاری این رقابت ها تصمیم گرفتند تا مرحله مقدماتی را حذف و به جای آن فینال را برگزار کنند.

طوسی درخصوص حاشیه های بوجود آمده در مسابقه امروز که یکی از خبرگزاری ها برایش بوجود آورده بود،گفت: صبح  خبرنگار یکی از خبرگزاری ها با من تماس گرفت که آیا زمان به ثبت رسیده با دست ثبت شده یا دستگاه فتوفینیش که من در جوابش اعلام کردم که زمان ها با دست ثبت شده . امیدوارم تا بعد ازظهر دوباره راه اندازی شود، اما در عین ناباوری آن شخص حرف من را طور دیگری برداشت کرد باعث شد تا من به  حاشیه بروم  و مشکلاتی برایم بوجود بیاید.

وی افزود: با توجه با مکاتباتی که با مسئولان و نائب رئیس بانوان فدراسیون دو و میدانی انجام داده ام، قرار است بعد از پایان لیگ مذاکراتی را با چند مربی سرشناس داخلی انجام دهند تا در نهایت با یکی از گزینه ها قرار داد ببندند.

عضو تیم دانشگاه آزاد در پایان در پاسخ به این سوال که چه خواسته هایی از مسئولان فدراسیون دو و میدانی دارد؟ پاسخ داد: تنها خواسته ام از مسئولان فدراسیون این است که امکانات مناسبی را در اختیارم قرار بدهند تا بدون دغدغه تمریناتم را پیگیری  و خودم را آماده حضور در مسابقات پیش رو کنم تا بتوانم برای کشور عزیزم در مسابقات بین المللی مفید باشم.

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار