گردهمایی مدیران کل سابق امور اقتصاد و دارایی یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ این گردهمایی به مناسبت روز تکریم خانواده و بازنشستگان و با هدف استفاده از تجربیات مدیران سابق و بازنشسته، تکریم و تجلیل از  تلاش ها و زحمات آنان در دوران تصدی مدیریت این اداره کل و تجدید خاطرات گذشته فرهیختگان و پیشکسوتان این عرصه برگزار شد.

سید محمد رضا سید حسینی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار این گردهمایی را گامی برای استفاده از تجربیات پیشکسوتان دانست و گفت: امیدواریم این گونه فعالیت ها و اقدامات ابتکاری، الگویی برای سایر دستگاه های اجرایی استان باشد و آن ها نیز اقدامات مشابه را انجام دهند.

مدیران سابق امور اقتصادی و دارایی استان یزد نیز ضمن بازدید از قسمت های مختلف ساختمان مرمت شده مالیه قدیم و بیان خاطرات گذشته خود از برگزاری این گردهمایی و همچنین ابتکار عمل اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در برگزاری  این گردهمایی و مرمت و بازسازی ساختمان مالیه قدردانی کردند.

در این مراسم از مدیران کل سابق امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

مهدی ابراهیمی، علیرضا نیک اعتقاد، سید مهدی حسینی، سیروس اشرف زاده ، سعید سامانی پور، اصغر حسینی، یاسان ملکی ، حجت الله اروجی ، محمد علی محقق و مراد علی میر به ترتیب از سال 58 تا 93 مدیریت اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد را بر عهده داشته اند.

همچنین مدیریت اداره کل امور مالیاتی استان یزد که از سال 81  از اداره کل اقتصاد و دارایی جدا و مستقل شده  تا سال 89  بر عهده محمد امین وزیریان و سید ناصر ابراهیمی بوده است.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.