مشهد؛

لوازم آرایشی و بهداشتی در اولویت کنترل کالاهای قاچاق

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان رضوی گفت:یکی از اقلامی که در اولویت کنترل کالاهای قاچاق قرار دارد، لوازم آرایشی و بهداشتی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان رضوی امروز در همایشی به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط  در مشهد گفت:
وزارت بهداشت کدی را برای محصولات آرایشی و بهداشتی تعریف کرده که این کد به این معناست که اگر این اقلام در داخل تولید شده یا وارد شده کنترل‌های لازم بر روی آن صورت گرفته است. توصیه‌ می‌شود مصرف‌کنندگان به این کد توجه کنند.
 
وی با بیان اینکه در استان واحد تولید دخانیات نداریم، عنوان کرد: در خصوص ممنوعیت عرضه قلیان نظری مطرح شده بود که اگر قلیان را از اماکن عمومی جمع‌آوری کنیم این امر در خانه‌ها و محل‌های پنهانی صورت می‌گیرد و در نتیجه مردم را به منازل می‌کشاند که اتفاقات خیلی بدتری در آن رخ می‌دهد اما این موضوع موجب نمی‌شود که ما وظیفه خود را در نظر نگیریم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ادامه داد:ممنوعیت استفاده از قلیان در اماکن عمومی یکی از اقدامات در این راستا است بطوری که در پنج ماه اول امسال بیش از 750 هزار بازدید نظارتی بدین منظور انجام شده است.

 علیرضایی با اشاره به اینکه 2378 واحد خرده‌فروشی و 56 واحد عمده فروشی عرضه دخانیات داریم، گفت: در 6 ماهه سال جاری معادل مجموع سال گذشته توانسته‌ایم پرونده‌های قاچاق و کنترل دخانیات را تشکیل داده و به تعزیرات ارسال کنیم.

انتهای پیام//ف.ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.