حریف تیم فوتبال شهرداری ماهشهر از جام حذفی انصراف داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛دانش پورسرپرست تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت: با توجه به انصراف تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد از فوتبال جام حذفی کشور به مصاف صنعت نفت آبادان خواهیم رفت.

غلام دانش پور افزود: با نظر کادر فنی و آمادگی تماشاگران ماهشهری برای تماشای بازی شهرداری مقابل تیم لیگ برتری سیاه جامگان مشهد در جام حذفی کشور روز پنج شنبه هشتم مهرماه جاری یک بازی تدارکاتی مقابل صنعت نفت آبادان برنامه ریزی شده است.

وی گفت: با توجه به انصراف تیم سیاه جامگان مشهد از رقابت های جام حذفی برگزاری این بازی تدارکاتی می تواند نقش به سزایی در آمادگی هر چه بهتر بازیکنان برای دیدار مقابل شهرداری ارومیه داشته باشد.

سرپرست تیم فوتبال شهرداری ماهشهر درباره مراحل آماده سازی استادیوم شهدا افزود: نواقص استادیوم که توسط نماینده فدراسیون فوتبال اعلام شده بود بلافاصله در دستور کار قرار گرفت و ما در حال برطرف شدن آن در مهلت ذکر شده بودیم که اطلاع یافتیم تیم سیاه جامگان مشهد از جام حذفی انصراف داده است.

دانش پور گفت: با توجه انصراف تیم حریف به همت فرماندار و مسئولان شهرستان سخت پیگیر رفع مشکلات باقیمانده هستیم تا نماینده فدراسیون، تجهیزات این استادیوم را مورد تأیید قرار دهند و از مرحله بعد جام حذفی مشکلی برای میزبانی مسابقات نداشته باشیم.

وی افزود: تمام تلاش کادر سرپرستی و فنی تیم فوتبال آماده نگه داشتن این تیم و حضور مقتدرانه در رقابت های لیگ دسته دوم و جام حذفی کشور است.

سرپرست تیم فوتبال شهرداری ماهشهر اظهار امیدواری کرد: با حمایت تماشاگران ماهشهری و مسئولان، فصل جاری را بتوانیم با موفقیت پشت سر گذاشته و شور و نشاط را برای تماشاگران و مردم خونگرم ماهشهر به ارمغان بیاوریم.

روز پنج شنبه هشتم مهرماه جاری از سری مسابقات جام حذفی کشور قرار بود ۲ تیم شهرداری ماهشهر و سیاجامگان مشهد در استادیوم شهدای ماهشهر به مصاف هم بروند که این دیدار به دلیل انصراف تیم سیاجامگان مشهد لغو شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.