بايد از فرصت ماه محرم برای انتقال درس های زندگی به جوانان استفاده كنيم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ استاندار يزد در گردهمایی ياوران حسينی و طلايه داران تبليغ استان گفت: بايد از فرصت ماه محرم و برگزاری اين مجالس براي تبيين مبانی دينی، تبيين فلسفه قيام عاشورا، انتقال ارزش های معنوی و اسلامی و درس های زندگی به نوجوانان و جوانان استفاده كنيم.

ميرمحمدی افزود: نبايد اين حضورها تنها در يك دهه و در ماه های محرم و صفر خلاصه شود بلكه بايد با استفاده از قلوب رقيق و دلهای نورانی جوانان ارتباط آن ها با معنويت و علما را حفظ كنيم و مانع از روی آوردن آن ها به آسيب های اجتماعی شويم.

استاندار یزد گفت: خوشبختانه الگوهای بسيار ارزشمندی برای ارائه به جوانان داريم كه بالاترين الگوها پيامبر اكرم (ص) و ائمه اطهار (ع)، علما، مراجع و بزرگان دين ما هستند.

وی افزود: نبايد چهرۀ الگوها و بزرگان انقلاب را خراب كنيم و بايد ويژگی های مثبت را در جامعه ترويج نمائیم تا بتوانيم فضاهای منفی را از خود و جامعه دور كنيم.

عالی ترين مقام اجرايی استان ادامه داد: اينكه ما جوانان را فقط نهی و منع كنيم اين عمل نشان داده كه نتيجه بخش نبوده است بلكه بايد شرايطی ايجاد كنيم كه جوانان در امور مشاركت كنند و به نقش آفرينی در حوزه های مختلف بپردارند.

ميرمحمدی افزود: بايد در فضاهای مجازی و شبكه های ارتباطی به توليد محتوای غنی بپردازيم و برای نوجوان و جوانان مطالبی توليد كنيم كه جذاب و آموزنده باشند و در اين صورت است كه جوانان جذب اين مطالب عميق می شوند و از مراجعه به موارد و تصاوير سطحی و مورد هدف دشمنان ما دست بر می دارند.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار