هم‌زمان با روز جهانی ناشنوایان، آئین تجلیل از از فعالان انجمن خانواده ناشنوایان خرمشهر برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛به مناسبت روز جهانی ناشنوایان، مراسم جشنی برای تجلیل از اعضای فعال انجمن خانواده ناشنوایان خرمشهر با حضور جمعی از مسئولان محلی و ناشنوایان خرمشهری در تالار فانوس خرمشهر برگزار شد.

سپندارمشاور انجمن خانواده ناشنوایان افق اروند در این مراسم که ناشنوایان اجرای بخشی های از آن را عهده دار بودند، گفت: بخش قابل توجهی از ناشنوایان به دلیل تعصب فکری خانواده ها و همچنین حاشیه نشینی، زندگی در روستا و فقر مالی قادر به حضور در انجمن ناشنوایان و استفاده از فرصت های فراهم شده در آن نیستند.

مریم سپندار افزود: همه باید برای فعالیت و پیشرفت ناشنوایان خرمشهری تلاش کنند، باید همه دست‌به‌دست هم بدهیم تا ناشنوایان بتوانند فعال بشوند و با افراد هم نوع خود ارتباط برقرار کنند.

وی با تاکید بر دشوار بودن مطالبه حقوق فردی ناشنوایان برای این قشر، گفت: باید مردم در کنار آن‌ها باشند و انتظار می رود تمام دستگاه‌های اجرایی، مسئولان محلی و مردم نسبت به امور ناشنوایان توجه بیشتری داشته باشند.

مشاور انجمن خانواده ناشنوایان افق اروند در پایان، توجه خیران و سازمان منطقه آزاد اروند به ناشنوایان خرمشهری را یادآور شد و افزود: امیدواریم این توجهات ادامه داشته باشد تا بتوانیم گره‌گشای مشکلات این قشر عزیز جامعه باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.