در آستانه هفته ناجا نماینده ولی فقیه در استان و استاندار در پیام مشترکی این هفته را به برقرار کنندگان امنیت در جامعه تبریک گفتند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ ‌در آستانه فرارسیدن هفته نیروی انتظامی آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان و محمود زمانی قمی استاندار مرکزی در پیام مشترکی این هفته را به برقرار کنندگان نظم و امنیت در جامعه تبریک گفتند .
در بخشی از این پیام مشترک آمده است : نام نیروی انتظامی در تاریخ انقلاب اسلامی با شجاعت ، دلاوری و ایثارگری انسان های ارزشمندی عجین شده است که با توکل بر خداوند متعال و در راستای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری امنیت وآسایش مردم گام برمی دارند.
هفته گرامیداشت نیروی انتظامی فرصت مناسبی است تا با تعامل، همکاری و جلب اعتماد و مشارکت همه دستگاه‌های دولتی و اقشار اجتماعی، نقش و سهم هر یک از آنان را در تولید امنیت جامعه مشخص نموده و زمینه مشارکت شهروندان در ارتقاء امنیت اجتماعی و احساس امنیت، همبستگی ملی و قانون گرایی فراهم گردد و از طرفی اقتدار، کار آمدی و توانمندی پلیس به جامعه معرفی شود تا در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، با همفکری اندیشمندان حوزه‌های دینی و دانشگاهی، امنیتی در شأن جامعه اسلامی داشته باشیم.
بی تردید در استان مرکزی، مهد بزرگ مردان تاریخ، امنیت و آرامش ، مدیون فداکاری ها و فعالیت های شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که در سایه تلاش و مجاهدت های آنان ،  فضایی امن و مناسب برای رشد و توسعه استان مهیا شده است.
لازم می دانیم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ناجا و تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، از تلاش های ارزنده و عملکرد و ایثارگری های فرماندهان و کارکنان محترم فرماندهی انتظامی استان مرکزی که با اقتدار و تدبیر، به حق حافظان  شایسته امنیت در استان بوده اند، قدردانی نماییم و امیدواریم که همواره در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر اسلام و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در برقراری نظم و امنیت جامعه ولایتمدار استان مرکزی موفق و پیروز باشید.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، هفته ، نیروی ، انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.