«نیمه پنهان ماه»، «مادران»، «اینک شوکران»، «روایت نزدیک» و «مدافعان حرم» از مجموعه‌ کتاب های حاضر در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس است.

حسن علایی فعال مدیر عامل انتشارات روایت فتح در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون حضور انتشارات روایت فتح در هفتمین دوره نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس گفت: ما در نمایشگاه امسال بیش از 200 عنوان کتاب را عرضه کرده‌ایم که این کتاب‌ها در مجموعه‌هایی قرار می‌گیرد که از جمله آنها می توان به «نیمه پنهان ماه»، «مادران»، «اینک شوکران»، «روایت نزدیک» و ... اشاره کرد که اخیرا مجموعه ای با عنوان «مدافعان حرم» نیز به این مجموعه‌ها اضافه شده است.

وی افزود: در خصوص مجموعه «مدافعان حرم» سه کتاب «شبیه خودش» نوشته حسین شرفخانلو، «دیدار پس از غروب» اثر منصوره قنادیان و «سرّ سر» نوشته نجمه طرماح در نمایشگاه امسال حضور دارند.

علایی فعال در ادامه تصریح کرد: همچنین امسال رونمایی کتاب «ققنوس سوخته» اثر مرضیه نظرلو را در دستور کار داشتیم که به زندگی شهید مهدی (بهروز) فلاحت پور از همکاران و هم رزمان شهید آوینی پرداخته که به عنوان مستند ساز در سال 1371 در جنوب لبنان با حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

وی در پایان با اشاره به اینکه آثار ارائه شده در این انتشارات رده های سنی مختلف را دربرمی‌گیرد خاطرنشان کرد: نکته قابل توجه در این خصوص استقبال قشر جوان و نوجوان و علی الخصوص بانوان از کتاب های مرتبط با دفاع مقدس است که با وجود آنکه این قشر فضای انقلاب و 8 سال دفاع مقدس را از نزدیک مشاهده نکرده اند اما توجه ویژه ای به این کتاب ها نشان می دهند.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار