شهردار ارومیه در مراسم تجلیل از بازنشستگان شهرداری؛

اتحاد و همدلی خانواده شهرداری دلیل توسعه ارومیه

شهردار ارومیه در مراسم تجلیل از بازنشستگان شهرداری گفت:اتحاد و همدلی خانواده شهرداری دلیل تدوام توسعه شهر ارومیه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ محمد حضرت پور، شهردار ارومیه ارومیه در مراسم تجلیل از بازنشستگان شهرداری که در پارک شهرداری ارومیه که با حضور مقامات شهری واستانی برگزار شد، با بیان اینکه بازنشستگان شایسته بهترین خدمات و توجه هستند، گفت: این افراد 30 سال از بهترین دوران عمر خود را در خدمت‌رسانی مطلوب به مردم ارومیه و در سخت‌ترین و طاقت فرساترین شرایط سپری کرده‌اند.

وی با بیان لزوم تکریم و تقدیر از بازنشستگان تاکید کرد: بازنشستگان یکی از سرمایه‌های معنوی و اجتماعی هر سازمان هستند و تکریم آنها موجب دلگرمی کارکنان شاغل می‌شود.

شهردار ارومیه با تأکید بر اینکه بازنشستگان و خانواده‌های آنها نقش مهمی در انتقال تجربیات به قشر جوان دارند، گفت: بعد از بازنشستگی مرحله جدیدی از پویایی و حرکت آغاز می‌شود و آحاد جامعه از رفتار، کردار و منش آنها بهره می‌برند.

حضرت پور در ادامه مجموعه شهرداری ارومیه را مثل یک خانواده توصیف کرد و تصریح کرد: اتحاد و همدلی خانواده بزرگ شهرداری ارومیه، منتقدین مغرض را در سیدن به اهدافشان که همانا اختلاف میان مجموعه شهری و کند نمودن مسیرتوسعه شهرارومیه است، ناکام کرده است.

شهردار ارومیه، بودن در میان خانواده شهرداری را افتخاری بزرگ دانست و افزود: تغییرات گسترده وافتادن ارومیه در مسیر ریل توسعه وپیشرفت مرهون تلاشهای دستهای پینه بسته کارگران و کارکنان زحمتکش شهرداری ارومیه است.

وی با اشاره به بازدید دوروز پیش خود از خانه سالمندان و باابراز ناراحتی از دیدن پدران و مادران سالخورده ونیز یکی از کارکنان بازنشسته شهرداری در آن مکان گفت: احترام وحفظ عزت والدین از وظایف اصلی فرزندان ومایه برکت زندگی آنها می باشد.

حضرت پور با اشاره به افول درآمد شهرداری ارومیه به یک دهم سالهای گذشته گفت: مجموعه مدیریت شهری با این وجود از هیچ تلاشی برای رسیدگی به امور رفاهی و مادی کارکنان خود دریغ نکرده است.

وی با اشاره اقدامات مختلف رفاهی شهرداری ارومیه به کارکنان وبازنشستگان گفت: یکی از این اقدامات همین پارک خانواده شهرداری می باشد که تالار و استخر نیز به این مجموعه افزوده خواهد شد.

مطلبی ، مدیرکل دفترامور شهری استانداری آذربایجان غربی نیز در این مراسم در سخنانی از زحمات کارکنان شهرداری ارومیه وارزش دهی به آنان از سوی شورای شهرو شهرداری تقدیر کرد و گفت: شرایط فیزیکی و محیطی کار در شهرداری ها برای کارکنان آن سخت و پیچیده و از استرس بالایی برخوردار است وبرگزاری مراسم های تکریم و رسیدگی به امور رفاهی در ایجاد انگیزه بین کارکنان آن تاثیر مثبتی دارد.

گفتنی است، شهرداری ارومیه هر سال مراسم تجلیل از بازنشستگان را به مناسبت روز خانواده برگزار و از آنان با اهدای جوایز نقدی و لوح تقدیر، تجلیل می کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.