ایتام تفت در قالب طرح شوق زیارت به پابوس امام رضا ع رفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ خیران تفتی در 6 ماهه اول سال جاری با اهداء 150 میلیون ریال زمینه اعزام 56 نفر از ایتام طرح اکرام و مشمولین طرح محسنین را به مشهد مقدس در قالب طرح شوق زیارت فراهم کردند.

مدیر کمیته امداد شهرستان تفت گفت: مددجویان تحت حمایت ضمن برخورداری از فیوضات معنوی و اخروی زیارت بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا ع و دیگر اماکن متبرکه، با شرکت در کلاس‎های آموزشی در زمینه های حرفه آموزی، عقیدتی، احکام ومحتوای آموزشی این کلاس‎ها بهره‎مند می شوند.

وراثی با اشاره به اجرای طرح شوق زیارت توسط این نهاد بیان کرد: طرح شوق زیارت از جمله طرح های مشارکتی کمیته امداد است که بر اساس آن نیازمندانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند، شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با یاری خیران امکان اعزام آن‌ها به سفرهای زیارتی از جمله عتبات عالیات و مشهد مقدس فراهم شود.

وی تصریح کرد: زنان سرپرست خانوار و همچنین دانش‎آموزان مقاطع دبیرستان و پیش‎دانشگاهی از جمله افراد شرکت کننده در برنامه های آموزشی اردوی سیاحتی و زیارتی مشهد مقدس هستند و این آموزش ها بر اساس نیازسنجی آموزشی برای آنان پیش‎بینی و انجام می شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان تفت افزود: هم اکنون 295 دانش آموز و دانشجو از خدمات فرهنگی این نهاد نظیر کمک هزینه تحصیلی، هزینه خوابگاه، کلاس های تقویتی و پوشاک بهره مند هستند و در سال گذشته 822 میلیون ریال برای آنان  هزینه شده است.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار