مدیرکل منابع طبیعی استان با بازنشستگان و پیشکسوتان منابع طبیعی در هفته ی تکریم و تجلیل از بازنشستگان دیدارکرد و پای صحبتهای آنان نشست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛دکتر وهاب زاده با تقدیر و تبریک ایام خجسته به همه بازنشستگان بویژه در حوزه منابع طبیعی گفت:شما بزرگواران ، اساتید ما در پیشبرد اهداف و خدمت رسانی در عرصه های منابع طبیعی هستید و سرمایه ی گرانبهایی در بدست آوردن تجربه و خدمت برای مردم ایران اسلامی می باشید. خداوند را شاکریم که توانسته ایم تا حد امکان و بضاعت خودمان از تجربیات و خدمات ارزنده شما در حفاظت از عرصه های ملی استفاده کنیم و با افتخار میگویم که ما همچنان از دانش آموختگان شما در عرصه های ملی هستیم.

وی با اشاره به همکاری های فنی و استفاده از تجربیات بازنشستگان افزود:

امیدواریم شما بازنشستگان عزیز با تاسیس شرکتهای تخصصی در حوزه ی منابع طبیعی توان مشارکت و همکاری خود را در حفاظت و احیائ عرصه های ملی ارتقاء دهید تا بتوانیم از دانش شما بیش از گذشته با همراهی نسل جدید بهره برداری نماییم.

مدیر کل منابع طبیعی آذربایجانغربی همچنین در خصوص ارتقاء توان مالی و رفاهی بازنشستگان گفت:

تلاش ما در مجموعه ی مدیریت اداره کل منابع طبیعی این است که با رایزنیها و طرح مسائل و مشکلات بازنشستگان و شاغلان در جلسات استانی و ملی تا حد امکان راههای ارتقاء کیفیت خدمات رفاهی و معیشتی را مطرح نماییم که بحمدالله دراین زمینه نیز گامهای مهمی را برداشته ایم و مسائل و مشکلات را به مسئولین مربوطه انتقال داده ایم.

در ادامه ی این نشست صمیمی مهندس اکبری به نمایندگی از طرف بازنشستگان نیز از مدیر کل و معاونین ایشان قدردانی نمود و از اینکه بعد از مدتها فرصتی را بوجود آوردند تا بازنشستگان همدیگر را از نزدیک ملاقات کنند ابراز خرسندی کرد.

در این دیدار مهندس ابراهیمی معاون برنامه ریزی و پشتیبانی اداره کل نیز از حمایتهای بی دریغ مدیر کل منابع طبیعی در آیین های مختلف تکریم و تجلیل هم برای کارکنان شاغل وهم برای بازنشستگان قدردانی کرد و خواستار تداوم این مناسبتها بخصوص در هفته ی منابع طبیعی شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.