شهرستان ساری با 37 میلی متر باران امروز بیشترین بارندگی را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه با نفوذ سامانه سرد و بارشی به استان از دیشب، بارش باران، وزش باد (دربرخی مناطق شدید)، رگبار و رعد و برق و کاهش دمای 5 تا 12 درجه ای را شاهد بودیم، گفت: بیشترین بارش را در ساری با 37، قائمشهر 30، نوشهر 27 و آمل 23 میلی متر اعلام کرد.

وی افزود: بیشترین سرعت وزش باد نیز مربوط به شهرهای نوشهر با 94 کیلومتر، آمل 64، بابلسر 58 و رامسر با 54 کیلومتر بر ساعت بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه این ناپایداری در استان تا عصر امروز با بارشهای متناوب و کاهش دما همراه است و امشب از میزان آن کاسته می شود، افزود: از عصر جمعه تا صبح شنبه با عبور موج دوم، بارندگی، وزش باد و رعد و برق پراکنده را در استان خواهیم داشت که بیشترین بارندگی در غرب استان پیش بینی می شود.

اسدی با بیان اینکه، کاهش دما تا اوایل هفته آینده نیزادامه دارد و روز شنبه این کاهش محسوس‌تر است، گفت: دریا در این مدت مواج و طوفانی است و فعالیتهای دریایی نیز ممنوع خواهد بود.

وی افزود: در پی استقرار این سامانه ناپایدار، ارتفاعات و محورهای کوهستانی استان مه‌آلود و با کاهش دید همراه است و ازیک ‌شنبه جو نسبتا پایداری در مازندران حاکم می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.