مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در منطقه اصفهان از توزیع بسته های آموزشی برای زائران اربعین حسینی در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام محمود فقيهي، مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در منطقه اصفهان در نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد اربعین حسینی(ع) استان اصفهان اظهارداشت: راهپیمایی اربعین حسینی(ع) یکی از مهمترین رخدادهای مذهبی و دینی است که با حضور پر شور مردم همراه است.

 وی افزود: ادارات و نهادهای دولتی و مردمی برای ارائه خدمات به زائران باید برنامه ریزی کنند و اطلاع رسانی به زائران در خصوص ابعاد مختلف این برنامه را انجام دهند.

 حجت الاسلام فقیهی با اشاره به اینکه زائران نیازمند اطلاعاتی در خصوص ابعاد مختلف این همایش بزرگ و نیازهای آن ها در کربلا هستند، تصرح کرد: بسته های آموزشی برای زائران اربعین حسینی در استان اصفهان تهیه و بین زائران توزیع می شود که نیاز به همکاری سایر ادارات و نهادهای استان برای تکمیل این بسته می باشد.

 وی ادامه داد: کمیته آموزشی و برنامه ریزی برای برنامه اربعین در تعدادی از شهرستان های استان اصفهان نیز تشکیل شده که فعالیت های آن ها مدیریت و با برنامه ریزی انجام می شود.

 مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در منطقه اصفهان با اشاره به ضرورت ساماندهی و اعزام کاروانی به عراق در اربعین حسینی(ع) تصریح کرد: با ساماندهی و اعزام کاروانی زائران بهه عراق خدمات رسانی بهتر انجام می شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.