در مراسمی از مدال آوران و ورزشکاران کرمانی پارالمپیک ریو تقدیر و تجلیل شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، دراین مراسم که در محل باغ تاریخی فتح آباد برگزار شد استاندار کرمان با تقدیم جوایز مدال آوران رقابت های پارالمپیک براساس نوع مدال آنان گفت: ورزشکاران پارالمپیکی با وجود معلولیت جسمی ، از پیگیری هدفی که داشتند هیچوقت خسته و ناامید نشدند و این درس بزرگی برای ما و جوانانی است که امروز باید برای آبادانی کشور و استان خود تلاش کنند.

وی خطاب به مدال آوران پارالمپیکی گفت: وظیفه ما و همه مردم ایران و کرمان است که به خوبی از شما قدرشناسی کنیم و امشب اگر جمع شدیم علاوه بر سپاس و قدرشناسی از شما عزیزان، یادآوری درس هایی است که شما به مردم کرمان داده اید .

رزم حسینی همچنین در این آیین انتخاب خانم زهرا نارویی ، مجری صدا و سیمای مرکز کرمان را به عنوان بهترین مجری کشور تبریک گفت.

زهرا نعمتی دارنده مدال طلای انفرادی و مدال نقره تیمی تیراندازی با کمان ، پیمان نصیری دارنده مدال برنز رشته دو و میدانی، سمیه عباسپور مقام چهارم رشته تیراندازی، عشرت کردستانی ، بتول خلیلزاده و مریم ایراننش بازیکنان و مربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان، محمدرضا مهنی نسب ، صادق رحیمی و ایمان فرحبخش بازیکنان و مربی تیم فوتبال 5 نفره نابینایان و سجاد مرادی در رشته دو نیمه استقامت ورزشکاران اعزامی به پارالمپیک 2016 از استان کرمان هستند. در میان استانهای کشور کرمان در این دوره از بازی های پارالمپیک هستند .

در این دوره از رقابتهای پاراالمپیک ، استان کرمان در مقایسه با دیگر استانهای کشور بیشترین تعداد شرکت کننده و بیشترین مدال کسب شده را در کارنامه خود ثبت کرد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار