بازیگر سریال «عملیات 125» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

با یک سوءتفاهم پایبند «در قصه ها زندگی می‌کنند» شدم

اولین همکاری ام با داود بیدل با سریال «در قصه ها زندگی می کنند» در ایام محرم رقم خورد.

مهدی امینی‌خواه بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون ایفای نقش خود در سریال «در قصه ها زندگی می کنند» گفت: موضوع «شک» و اعتماد به اعضای خانواده، سوژه ای است که افتخار اولین همکاری من با آقای داود بیدل شد تا بتوانم در اپیزود پنجم از مجموعه داستانی «در قصه ها زندگی می کنند» حضور داشته باشم.

وی افزود: «امیر» نام شخصیتی است که بر اثر یک سوءتفاهمی که در خانواده اش به وجود آمده است، وارد داستان می شود و پیام اصلی خود را که اعتماد متقابل در زندگی است، روایت می کند.

امینی خواه در خصوص شخصیت «امیر» توضیح داد: اپیزود «شک» روایتگر قصه زن و شوهری است که در یک کار سرمایه‌گذاری می‌کنند و پول آنها گم می‌شود. در ادامه می بینیم که همسرش دچار شک و سوءتفاهم شده و با اتفاقی روبرو خواهند شد.

وی درباره بازی خود در مجموعه تلویزیونی «در قصه ها زندگی می کنند» عنوان کرد: حضور من در این سریال به روزهای اردیبهشت و خرداد باز می گردد و روایتی کوتاه را با مفهوم اعتماد و شک بیان می کنم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «عملیات 125» درباره قصه های کوتاه و کشش مخاطب برای دیدن این دست آثار تلویزیونی بیان کرد: قصه ها در دو بخش کوتاه مدت و بلند مدت است و در جای خودش هرکدام تاثیر مخصوص به خود را دارد، عموما به داستانهای کوتاه مدت اپیزودی گفته می شود و پیام هر بخش در همان لحظه و قسمت در مدت کوتاهی به پخش می رسد.

امینی خواه در خصوص استقبال و پیش بینی بازخورد مخاطبان از این مجموعه اظهار داشت: با قصه های خوبی که من از فیلمنامه سراغ دارم و کارگردانی خوب آقای بیدل، به حتم این اثر در زمان باز پخش از شبکه دوسیما به خوبی دیده می شود و مخاطبان خود را به دست می آورد.

وی افزود: سوای از مجموعه تلویزیونی «در قصه ها زندگی می کنند»، روایتی دیگر را دوستان ما در «نفس شیرین» با موضوع اهدای عضو برای شبکه سه سیما آماده کرده  اند.

امینی خواه در پایان در خصوص مولفه های جذابیت و کشش این مجموعه برای انتخاب و بازی در آن گفت: جذابیت این مجموعه، قصه ها و کارگردانی آقای بیدل دلیل اصلی برای حضور در این مجموعه بود. در واقع در ابتدا داستان اصلی اپیزود خود را خواندم. از سویی همکاری در کنار گروه تولید حرفه ای دست من را برای انتخاب باز گذاشت و با خاطر  و خیالی راحت جلوی دوربین بازی کردم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار