معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی از به صدا در آمدن زنگ عاطفه ها و مشارکت دانش آموزان در کمک به نیازمندان خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ ابوالفضل مرتضیان معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی گفت: همزمان با سراسر کشور زنگ عاطفه‌ها شنبه 10 مهرماه با حضور مسؤولان استانی به صورت نمادین در مدرسه راهنمایی دخترانه بتول چهره‌ای اراک به صدا در می‌آید.
مرتضیان با بیان اینکه مرحله اول جشن در 25 شهریور برگزار شده است، بیان کرد: 16 دفتر ثابت در سطح استان مرکزی و 36 پایگاه امداد محله در راستای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح استان فعالیت داشته است.
وی از توزیع یک هزار و 300 پاکت بین دانش‌آموزان خبر داد و  گفت : این پاکت‌ها از طریق دانش‌آموزان به خانواده‌ها منتقل می‌شود و در زمان تعیین شده اقدام به جمع‌آوری این پاکت‌ها کرده و مبالغ جمع‌آوری شده با همکاری مدیران مدارس در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.
مرتضیان با بیان به اینکه در حال حاضر 5 هزار و 700 دانش‌آموز در سطح استان نیازمند حمایت می‌باشند، افزود: خیران استان سال گذشته در جشن عاطفه‌ها 12 میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی به این دانش‌آموزان کمک کردند که پیش‌بینی می‌شود این رقم در سال جاری به 16 میلیارد ریال افزایش یابد.
انتهای پیام/ ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.