حسین فلاح جوشقانی گفت: مصرف پهنای باند اینترنت بین‌الملل با رشد 25 درصدی در مردادماه 95 از 224 به 279 گیگابیت بر ثانیه رسیده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین فلاح جوشقانی، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: مصرف پهنای باند اینترنت بین‌الملل با رشد ۲۵ درصدی از ۲۲۴ گیگابیت بر ثانیه در اردیبهشت ماه ۹۵ به ۲۷۹ گیگابیت بر ثانیه در مردادماه ۹۵ رسیده است.

وی با اعلام این خبر گفت: رگولاتوری براساس وظیفه نظارتی وضعیت کیفی و کمی پهنای باند واگذار شده از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت به سایر دارندگان پروانه را بطور مستمر پایش می‌کند که نتیجه این پایش نشان می‌دهد میزان در دسترس بودن سرویس شرکت ارتباطات زیرساخت در بازه زمانی منتهی به مرداد سال جاری، بطور میانگین ۹۸,۷۵ درصد بوده است.

حسین فلاح جوشقانی افزود: این مقدار نسبت به وضعیت مشابه در سه ماه گذشته منتهی به اردیبهشت ماه بطور میانگین ۹۴,۱۳ درصد بود که مقایسه این دو مقدار بهبود ۵ درصدی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه یکی از موارد با اهمیت در حوزه کیفیت، حفظ شرایط پایدار در ورودی‌های بین‌الملل کشور است، گفت: پایش مستمر وضعیت کمی و کیفی پهنای باند از سوی رگولاتوری به منظور افزایش کیفی وضعیت سرویس اینترنت در سطح کشور و در پی آن افزایش رضایتمندی مشترکان نهائی در سطح کشور انجام می‌شود.

منبع:روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار