60 درصد از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان شمالی از بخشودگی تعدیل اقساط معوق استفاده کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت : حدود 60 درصد از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی که مشمول بخشودگی تعدیل اقساط معوق بودند از این مشوق استفاده کردند.

محمدعلی یوسفی افزود : سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در اقدامی عملی در راستای سیاست‌های دولت یازدهم در برنامه‌های اقتصاد مقاومتی خود اقدام به اعطاء تسهیلات و بخشودگی بدهی واحدهای صنعتی به شرکت شهرک‌های صنعتی کرد.

وی خاطر نشان کرد : براساس این طرح ، واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان که دارای قرارداد حق بهره برداری از زمین، اعیانی و تأسیسات بوده و مشمول پرداخت تعدیل بدهی‌های معوق هستند و تا کنون موفق به پرداخت اصل بدهی و تعدیل آن نشده‌اند از تخفیف و بخشودگی بهره‌مند می‌شوند.

محمدعلی یوسفی به پایان یافتن مهلت استفاده از این مشوق اشاره کرد و گفت : مهلت استفاده از این طرح تا پایان شهریور ماه بود که 27 واحد صنعتی مشمول مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان از آن استفاده کردند.

وی این طرح را گامی مهم در حل مشکلات مالی واحدهای صنعتی کوچک دانست و گفت : مشوق بخشودگی تعدیل اقساط معوق تا 90 درصد تنها یکی از طرح های حمایتی واحدهای صنعتی کوچک و متوسط بود و واحدهای صنعتی باید از فرصت های متعدد بهترین استفاده را ببرند.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.