گروه D لیگ قهرمانان اروپا

شکست مونیخی ها از شاگردان ال چولو / تساوی روستوف با پاس گل سردار

هفته دوم گروه D لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و اتلتیکو مادرید با یک گل از سد بایرن گذشت و دیدار تیم های روستوف و آیندهوون به تساوی 2 بر 2 رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان هفته دوم گروه D لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 22:15 با برگزاری دیدار تیم های اتلتیکو مادرید - بایرن مونیخ و روستوف - آیندهوون برگزار شد که در پایان شاگردان سیمونه با تک گل کاراسکو بلژیکی در دقیقه 35 از سد مونیخی ها گذشتند و یاران آزمون در دیداری پرگل مقابل نماینده لاله های نارنجی با تساوی 2 بر 2 متوقف شدند.

شکست مونیخی ها از شاگردان ال چولو / تساوی پرگل روستوف با پاس سردار

در حساس ترین دیدار این گروه که در ورزشگاه ویسنته کالدرون شهر مادرید برگزار شد، نتیجه این مسابقه به سود اتلتیکو به پایان رسید و سبب شد شاگردان ال چولو با کسب 6 امتیاز مقتدرانه در این گروه صدرنشین شوند.

تک گل این دیدار را یانیک فریرا کاراسکو در دقیقه 35 به ثمر رساند. همچنین گریزمان ستاره فرانسوی اتلتیکو نیز در دقیقه 84 یک ضربه پنالتی را از دست داد.

شکست مونیخی ها از شاگردان ال چولو / تساوی پرگل روستوف با پاس سردار

اما در دیگر دیدار این گروه، تیم های قعرنشین روستوف و پی اس وی آیندهوون به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار زیبا، 2 تیم به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند.

گل های روستوف را دیمیتری پولوز ( 2 بار) و گل های میهمان را داوی پروپر در دقیقه 14 و لوک دی یانگ در دقیقه 47 به ثمر رساندند.

سردار آزمون مهاجم ملی پوش کشورمان در این دیدار 77 دقیقه در زمین حضور داشت و پاس گل دوم تیمش را هم داد. او سپس جای خود را به موسی دومبیا داد اما عزت اللهی در این مسابقه نیمکت نشین بود و فرصت بازی را پیدا نکرد.

شکست مونیخی ها از شاگردان ال چولو / تساوی پرگل روستوف با پاس سردار

در این گروه اتلتیکو مادرید با 6 امتیاز صدرنشین است و پس از آن بایرن مونیخ با 3 و روستوف و آیندهوون با یک امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار