فرمانده انتظامی فارس گفت: به مناسبت هفته ناجا ده ‌ها ویژه‌ برنامه از 9 تا 15 مهرماه در استان فارس برگزار می ‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمدعلی گودرزی فرمانده انتظامی فارس گفت: سخنرانی فرماندهان، دعای ندبه، افتتاح مساجد، نمازخانه و طرح‌ های عمرانی و نیز دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران، مسابقات قرآن و نصب چادرهای بهداشتی ازجمله برنامه‌ های هفته ناجا در فارس است.
گودرزی افزود: استقرار یک خودرو امدادی و بهداشتی، غبارروبی، مشارکت کارکنان و فرماندهان با خانواده ‌آنان در راهپیمایی ورزشی و تجلیل از خادمان نماز از دیگر برنامه‌ های نخستین روز هفته ناجا با نام پلیس، جامعه ایمانی، ارزش‌های اسلامی و عزت حسینی است.
فرمانده انتظامی فارس تصریح کرد: در دومین روز به‌ نام پلیس، حرفه‌گرایی، دانش‌بنیانی و کارآمدی، برنامه‌ های متعددی شامل مراسم صبحگاه عمومی، تجلیل از خانواده شهدا و همیاران محرم، حضور فرماندهان و مسؤولان انتظامی در صداوسیما، تقدیر از کارکنان ساعی، برپایی نمایشگاه توانمندی‌های علمی و پژوهشی و مسابقات ورزشی برگزار می‌ شود.
گودرزی بیان داشت: حضور پلیس فتا در مدارس، مسابقه رادیویی با موضوع قوانین راهنمایی و رانندگی، تشکیل کارگاه آموزشی بهداشت و روان کارکنان، توزیع بروشور آگاه‌ سازی در سطح شهر و همایش طلایه‌داران فرهنگ از دیگر برنامه‌ های در دست اجرا در این هفته است.
وی اضافه کرد: در سومین روز نیز به‌نام پلیس، آموزش همگانی، اعتماد مردمی و امنیت پایدار برنامه‌ هایی شامل حضور فرمانده انتظامی و معاونان وی در سامانه 197 و دیدار چهره به چهره با مردم، ارائه خدمات مضاعف از 6 صبح تا 18 عصر در تمام کلانتری‌ها، گذرنامه و دیگر اماکن انتظامی و ملاقات با کارکنان برگزار می‌ شود.
فرمانده انتظامی استان فارس بیان داشت: در روز سه‌شنبه سوم مهرماه نیز برنامه‌های دیگری شامل حضور در برنامه‌ های زنده رادیویی و تلویزیونی، بازدید دانش‌آموزان و دانشجویان از مرکز فوریت‌های 110، عیادت و سرکشی از معلولان بیمارستان ایرانی با موضوع پلیس، پیشگیری اجتماعی، اقتدار و توانمندی و آرامش عمومی اجرا می‌ شود.
گودرزی اظهار داشت: در چهارمین روز به‌ نام پلیس مردم‌داری، امنیت و مهربانی سرمایه اجتماعی نیز نشست علمی و هم‌اندیشی فرماندهان با اعضای شورای اسلامی شهر، ائمه جمعه و اصناف، بازدید از خبرگزاری‌ ها و رسانه‌ ها، اجرای مراسم ورزش صبحگاهی در پارک آزادی و سخنرانی در مدارس برگزار می‌ شود.
وی خاطرنشان کرد: در روز پنجشنبه پانزدهم مهرماه نیز که به‌نام پلیس فضائل اخلاقی، ایثارگری و جهاد و شهادت نام‌گذاری شده، نیز شاهد برگزاری تجدید بیعت با آرمان‌ های امام راحل و گل‌باران مزار شهدا، دیدار با مراجع عظام، ترویج فرهنگ شهادت‌ طلبی، تقدیر از همسران نمونه کارکنان و بصیرت‌ افزایی با موضوع حجاب و عفاف و اقتصاد مقاومتی، دعای کمیل و تجلیل از حافظان قرآن خواهیم بود.
فرمانده انتظامی فارس تصریح کرد: در هفته ناجا نیز ترخیص خودرو های توقیفی از 10 تا 17 مهرماه را شاهد هستیم.
گودرزی با اشاره به این‌که اقدام پلیس ایجابی و سلبی نیست، افزود: در درگیری‌ های پلیس با اشرار و متخلفان افرادی بی‌ گناهی که به‌ طور ناخواسته آسیب می‌ بینند که نیروی انتظامی از آنان عذرخواهی می‌ کند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار