مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: یکی از سیاست های موضوع اقتصاد مقاومتی رفع مشکلات واحدهای تولیدی است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حیدر نعمتی در نشست بررسی و رفع مشکل برق رسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی این استان اعلام کرد: نشست های تخصصی و کارشناسی برای رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی بصورت مکرر برگزار می شود تا با حضور مدیران دستگاه ها، اقدام اساسی و چاره جویانه برای رفع موانع تولید صورت گیرد.

وی گفت : واحد اسید سولفوریک ایوان بدلیل نرخ بالای برق مصرفی معترض بود که با حضور مجری طرح، مدیر عامل شرکت برق، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام پیگیر مشکل این واحد شدیم.

نعمتی افزود : با توجه به اینکه تعرفه برق این واحد در دوره آزمایشی بسیار کم بوده و اکنون مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون ریال بهای برق مصرفی برای آن صادر شده پس از بررسی کارشناسانه، مصوب شد که با حضور نماینده استانداری و صنعت، معدن و تجارت، مصرف برق واحد در میان باری فعالیت، اندازه گیری و بهای آن بر اساس میزان مصرف صادر شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان نیز در این نشست به تشریح نحوه عملکرد اداره برق برای محاسبه دوره های زمانی مصرف برق پرداخت.

هادی شیرخانی گفت : در دوره های زمانی مشخص هر چند وقت یکبار کنتور مشترکات بررسی و چک می شود و بر اساس آیین نامه تعرفه برق هزینه برق مصرفی حساب می شود.

وی با استقبال از طرح حمایت از تولید و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد : شرکت توزیع نیروی برق نیز آماده همکاری و همراهی در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور و استان است.





 انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، تولید ، حمایت ، مشکل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.