معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری از ظرفیت یک هزار و 800 نفری مراکز اقامتی این استان در شبانه روز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاح یک مجتمع اقامتی پذیرایی در شهرکرد گفت: این استان قطب گردشگری کشور است که سالانه پذیرای تعداد زیادی مسافر می باشد.

گودرز امیری افزود: طی 3 سال اخیر تعداد تخت های پذیرش مسافر در هتل ها، مسافرخانه ها و مراکز اقاماتی این استان از 700 نفر در شبانه روز به یک هزار و 800 نفر رسیده است.

وی با اشاره به وجود 13 منطقه گردشگری در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هم اکنون برخی از این مناطق فاقد سرمایه گذار می باشد.

امیری اضافه کرد: به منظور توسعه گردشگری و احداث هتل و مجتمع های اقامتی در استان، از طریق بانک ها و صندوق توسعه ملی تسهیلات ارائه می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری هم گفت: این مجتمع اقامتی پذیرایی که با سرمایه گذاری 25 میلیارد ریالی بخش خصوصی در زمینی به مساحت یک هزار و 100 متر مربع در شهرکرد مرکز استان راه اندازی شده، دارای 8 سوئیت 3 تخته و 2 تخته با ظرفیت اقامت 35 نفر، رستوران و پارکینگ است.

بهمن عسگری افزود: با افتتاح این مجتمع زمینه اشتغال 10 نفر فراهم شد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار