عیسی علیزاده در گفتگو با خبرنگار
گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح اقدامات سازمان زیباسازی برای برگزاری نمایشگاه عطرسیب، اظهار داشت: با توجه به برگزاری نمایشگاه عطرسیب، قبل از دهه اول محرم، سازمان زیباسازی شهر تهران تبلیغات محیطی این مناسبت را آغاز کرد، این تبلیغات علاوه بر مناطق 22 گانه در اطراف و درون محوطه نمایشگاه نیز نصب شده است.
وی با بیان اینکه این تبلیغات نقش موثری در اطلاع رسانی هیات ها، مساجد و شهروندان درباره برگزاری این نمایشگاه داشته است، افزود: به طوری که بسیاری از مراجعه کنندگان به این نمایشگاه از طریق همین تبلیغات محیطی متوجه برگزاری نمایشگاه عطرسیب شده اند.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اینکه قطعا تبلیغات نقش قابل توجهی در اطلاع رسانی برگزاری برنامه هایی از این دست دارد، ادامه داد: عرشه های پل ها، بیلبوردها و پرتابل های سطح شهر فضاهای شهری هست که به طرح های گرافیکی نمایشگاه عطر سیب اختصاص پیدا کرده است.
وی با تاکید بر اهمیت برگزاری نمایشگاه عطر سیب برای هیئت ها و مساجد پیش از آغاز ماه محرم، گفت: حسینه ها و تکایا با حضور در این نمایشگاه می توانند در برگزاری هرچه با شکوه تر عزاداری سرور و سالار شهیدان آماده شوند.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در خصوص اینکه متولیان و خادمان هياتها، تکیهها و دستههای عزاداری، خانههاي جهاد و ايثار، مساجد و حسينيهها در سطح شهر تهران میتوانند با حضور در این نمایشگاه که از 2 لغایت 11 مهرماه سال جاری ادامه دارد، یادآور شد: نسبت به تامین اقلام مورد نیاز خود با بهترین کیفیت و پایینترین قیمت اقدام نمایند؛ همچنین با توجه به اينكه تمامي اجناس و اقلام ارائه شده در نمايشگاه با تخفيفات حداقل ٢٠ درصدي نسبت به قيمت بازار ارائه میشود، عموم شهروندان نیز قادر خواهند بود برای تهیه مایحتاج نذورات خود از این مزایا بهرهمند شوند.
انتهای پیام/