شوراي انتخاب نمايش هاي بخش مسابقه تئاتر خردسالان و مسابقه تئاتر خياباني بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان معرفی شدند.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ، این شورا متشکل از فريبا دليري ،  علي ظفر قهرماني  نژاد و محسن پور قاسمي آثار رسیده به بخش های مسابقه تئاتر خردسالان و مسابقه تئاتر خياباني را انتخاب خواهند کرد.

فريبا دليري كارگردان ، مدرس دانشگاه  و  هنرمند فعال تئاتر كودك و نوجوان كه در بيست و دومين دوره جشنواره بين المللي تئاتر كودك و نوجوان به عنوان كارگردان برگزيده انتخاب شدد به همراه علي ظفر قهرمان نژاد  مدرس ، كارگردان و پژوهشگر فعال تياتر و تئاتر خياباني، همچنين محسن پورقاسمي  نويسنده ، كارگردان و پژوهشگر تئاتر كودك و نوجوان كه در بيش از نه دوره جشنواره حضور داشته ارزيابي آثار متقاضي حضور در دو بخش خیابانی و خردسال جشنواره را برعهده خواهند داشت.

در بخش مسابقه تئاتر خودسال حداكثر شش نمايش و در بخش مسابقه تئاتر خياباني حداكثر هشت نمايش برای حضور در جشنواره انتخاب خواهند شد.

بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری شهرام کرمی در آبان ماه 1395 و در شهر تاریخی همدان برگزار می شود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار