اصفهان؛

برگزاری کلاس‌ آموزشی اطفاء حریق برای کارکنان یگان حفاظت کاشان

کلاس‌ آموزشی اطفاء حریق با هدف توانمند‌سازی کارکنان یگان حفاظت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسئول پایگاه حفاظتی اداره میراث فرهنگی کاشان گفت: در اولین روز از هفته گردشگری و در آستانه روز ملی آتش نشانی دوره آموزشی اطفاء حریق ویژه کارکنان یگان حفاظت میراث فرهنگی کاشان برگزار شد.

حسین ناصحی پور افزود: با توجه به ارتباط مستقیم نیروهای این یگان با تأمین امنیت ابنیه تاریخی و استقرار در این بناها و لزوم آموزش و آگاهی از مباحث ایمنی و نحوه پیشگیری و مقابله با حوادث و اطفاء حریق این دوره آموزشی با بکارگیری کپسول های خاموش کننده دستی برای بالابردن آگاهی وتوانایی های کارکنان درمقابل حریق های احتمالی و همچنین جلوگیری از حوادث برگزارشد.

وی بیان کرد: در این دوره آموزشی برای آشنایی با مواد محترقه و خطرهای ناشی از آتش‌سوزی، راه‌های پیشگیری و مقابله با حریق و مواد قابل اشتعال، روش‌های استفاده از انواع خاموش کننده‌ها و نحوه اطفاء حریق به وسیله کپسول‌های آتش‌نشانی و با همکاری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان برگزار شد.

کلاس های آموزشی اطفاء حریق با حضور 30 نفر از کارکنان یگان حفاظت و سربازان در مجموعه باغ موزه فین کاشان بصورت تئوری و عملی برگزار شد .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.