اصفهان؛

یک میلیون و 350 هزار بازنشسته کشوری داریم

در حال حاضر یک میلیون و 350 هزار بازنشسته کشوری داریم که بیش از 700 هزار تن از این تعداد را فرهنگیان تشکیل می دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عضو هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوردیشب در آیین افتتاح خانه امید آران و بیدگل افزود: ماهیانه حقوق پرداختی به این تعداد بازنشسته کشوری حدود 20 هزار میلیارد ریال است که با توجه به منابع محدود دولت برای پرداخت این حقوق، خوشبختانه در پرداخت آن هنوز مشکلی پیش نیامده است.
سید غلامرضا هاشمی با اشاره به این که طبق آیین نامه، احداث خانه امید فقط به شهرهایی که بیش از پنج هزار بازنشسته کشوری دارند تعلق می گیرد افزود: با وجودی که شهرستان آران و بیدگل تعداد بازنشسته کشوری کمتر از پنج هزار تن دارد توانسته است با پشتکار و پیگیری مسئولان و بازنشستگان خود مجوز ساخت این مجموعه را گرفته و در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برساند.
هاشمی با اشاره به این که بهره برداری از خانه امید موفقیت بزرگی برای این شهرستان محسوب می شود تصریح کرد: در استان اصفهان فقط سه شهر آران و بیدگل، خمینی شهر و شهرضا دارای خانه امید بازنشستگان شده اند که این جای بسیار خوشحالی است.
وی بیان کرد: زمین این مجموعه در این شهرستان توسط شهرداری واگذار شده است که مابقی هزینه های طراحی و ساخت آن بر عهده کانون بازنشستگان کشوری بوده است.
وی خاطرنشان کرد: مسئولان شهرستان آران و بیدگل کمک رسان این مجموعه بوده و همچون گذشته پشت و پناه بازنشستگان باشند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار