کشف خاطرات گمشده تندگویان در فیلم «اروند»+اینستاپست

محمد مهدی تندگویان، عضو شورای شهر تهران با انتشار پستی در اینستاگرام خود فیلم های ژانر دفاع مقدس را مورد تحلیل و بررسی قرار داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد مهدی تندگویان، عضو شورای شهر تهران  که به تماشای فیلم " اروند " رفته بود با انتشار پستی در اینستاگرام خود  به بررسی فیلم های  دفاع مقدسی  پرداخت.
وی نوشت:
"دیشب در کنار احمد مسجد جامعی به تماشای فیلم اروند نشستم .سینمای دفاع مقدس در حال تغییر است. دوره ای بچه های جنگ و جبهه رفته با کمترین امکانات فیلم دفاع مقدس می ساختند. دوره ای طنز به این سینما اضافه شد و حالا بچه های که حتی از نسل من نیز کوچکتر هستند ولی با امکاناتی نسبتا متفاوت فیلم می سازند. به نظرم نگاه این نسل کارگردان به این مقوله زیباتر است .من در "اروند "خاطرات گم شده خودم را پیدا کردم از کودکی ،از پدر، از انتظار ،از شهادت و... هرچند به دنبال نقد فیلم نیستم ولی به کارگردان و عوامل خسته نباشید می گویم و خداقوت؛ به نظر می رسد به یک لایه واقعی از جنگ و ایثار نزدیک می شویم، کمی ملموس تر از گذشته نسل جدید درکی کنکاشگر از دفاع مقدس در هنر پیدا کرده، این نوید خوبی است."

انتقاد تندگویان از فیلم دفاع مقدسی «اروند»+اینستاپست

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.