ارومیه؛

نصب ست های ورزشی در پارک‌های نوساز ارومیه

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه ازنصب ست های ورزشی در پارکهای جدید این شهر خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،مجتبی علیزاده ادامه داد: نصب وسایل ورزشی در پارک‌ها گامی موثر برای توسعه ورزش شهروندی بوده که در چند سال گذشته در ارومیه به مرحله اجرا درآمده است.

وی همچنین از نصب 96 ست لوازم ورزشی جدید در پارک‌های تازه ساخت شهر خبر داد و افزود: 300 دستگاه ست ورزشی نیز تعمیر و بازسازی شده اند.

مجتبی علیزاده، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه با بیان این که این سازمان در تمامی پروژه‌های مجموعه مدیریت شهری ارومیه نقش ویژه ای دارد، اظهار کرد: زیباسازی و بهسازی فضاهای شهری برای افزایش نشاط، شادابی و بهداشت روانی شهروندان به منظور ایجاد شهر سالم و نیز بالا بردن بهره وری تاسیسات و تجهیزات عمومی شهر و ایجاد زمینه های استفاده مطلوب و بهینه از تاسیسات در پارك ها، میدان‌ها و پاركینگ‌ها برای افزایش رفاه عمومی از مهم ترین برنامه‌ها هستند.

به گفته وی، رنگ آمیزی جدول ها، وسایل بازی و دستگاه‌های بدنسازی، مرمت و بازسازی آبخوری ها، نصب تابلوی سر دری در ورودی‌های شهر، نصب پایه چراغ طرح جدید، جانمایی و نصب نیمکت، تامین و نگهداری برق غرفه‌های جشنواره انگور و بازسازی و مرمت المان آسیاب آبی در دهکده چی چست از جمله مهم ترین اقدامات این سازمان محسوب می‌شوند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه با اعلام این که ورزش بخشی از یک زندگی سالم در جامعه امروزی است، تاکید کرد: تامین فضاهای ورزشی در تمام نقاط دنیا حق شهروندی محسوب می‌شود و در این باره، امکاناتی در ارومیه برای حفظ سلامتی جسمی و روانی شهروندان با کمترین هزینه و امکانات مهیا شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.