ارومیه؛

فعالیت 2000 راننده تاکسی به عنوان سرویس مدارس در ارومیه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه از فعالیت 2000 راننده تاکسی بعنوان سرویس مدارس دراین شهر خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، فخرالدین معصوم زاده با بیان این که امسال 2 هزار راننده تاکسی در این طرح شرکت کرده اند، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است چنان که این افراد در سال گذشته یک هزار نفر بودند.

به گفته وی، تعرفه کرایه تاکسی‌های سواری و ون به عنوان سرویس مدارس تا شعاع 5 کیلومتری به ترتیب 87 و 75 هزار تومان و تا بیش از 5 کیلومتر هم به ترتیب 90 و 85 هزار تومان است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه با اعلام این که از میزان شهریه سرویس مدارس سهم مدرسه دو درصد و سهم پیمانکار پنج درصد خواهد بود، افزود: باقی آن نیز به حساب راننده خودرو واریز می‌شود.

وی در خصوص رعایت نظافت سرویس ها تصریح کرد: رانندگان سرویس ها باید در طول خدمات رسانی خودنظافت و شئونات اسلامی را رعایت کنند.

معصوم زاده با اشاره به برخورد با رانندگانی که بدون هماهنگی اقدام به سرویس‌دهی به مدارس می‌کنند، اظهار کرد: نظارت‌های لازم در ایستگاه‌های تاکسی و مقابل مدارس از سوی سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه در خیابان‌های شهید مدرس، پنجراه، میدان ولایت فقیه، شهرچایی و همچنین خیابان شهید بهشتی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: تاکسی ، سرویس ، مدارس ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.