نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: دفاع مقدس پرده از چهره واقعی مدعیان حقوق بشر برافكند و جهان رامتوجه فریبكاری های دنیای غرب کرد.

دفاع مقدس چهره واقعی مدعیان بشر را برافکند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدعلی پورمختار اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآورحماسه‌سازی و مقاومت جانانه همراه با بصیرت ملت بزرگ ایران است.

وی گفت: آغاز این تجاوز پایانی بر تجاوزگری دائمی شیطان بزرگ آمریكای جنایتكار بود چراکه این تجاوز، ملت ایران رابرای همیشه بیمه کرد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم دریافتند كه باید روی پای خود بایستند، باید به توانمندی‌های جوانان تكیه كنند، برای پیشبرد اهداف مقدس خود به اتحاد وهمدلی دست یابند و از غیر خدا قطع امید كنند و فقط به خداوند تكیه کنند و اینكه برای رسیدن به آرمان‌های بزرگ الهی باید ایثارگری و ازجان گذشتگی كرد.

پورمختار تصریح کرد: جنگ باعث شد كه ما انقلاب را صادر كنیم و پرده از چهره واقعی مدعیان حقوق بشر برافكنیم و جهان را متوجه فریبكاری‌های دنیای غرب كنیم، درس مقاومت به كشورهای تحت ظلم و تجاوز دهیم و كشور را برای همیشه از هرگونه تجاوز بیمه كنیم.

وی اظهار داشت: دفاع مقدس رویش مقاومت در فلسطین و لبنان و عراق و افغانستان و امید به آزادی ملل تحت ستم به خصوص در آفریقا و آمریكای جنوبی که در دل مردم زبانه كشید و خیزش‌های بعدی علیه استكبار جهانی را به دنبال آورد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: تا زمانی که ایثارگری و روحیه جهاد و شهادت‌طلبی باشد جای هیچ نگرانی برای تداوم حیات باعظمت انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف والایش نخواهد بود.

وی با بیان اینکه باید دفاع مقدس را گرامی بداریم، افزود: باید تجارب و درس‌های دوران دفاع مقدس را مرور كنیم و بر پایبندی به راه شهدا و امام شهدا در راه ولایت استوار بمانیم.

پورمختار افزود: رمز و راز پیروزی در فرهنگ دفاع مقدس است نه نگاه به دستان دشمنان و كمك خواستن از آنان، چراكه دشمن، دشمن است و در سودای ضربه زدن به انقلاب و از بین بردن نظام جمهوری اسلامی است.


انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.