3 فیلم کوتاه «لطفا پیغام بگذارید»، «پیژامه راه راه پدر را باد برد» و «b2» در مشهد آماده نمایش شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،فیلم کوتاه «پیژامه راه راه پدر را باد برد» به کارگردانی محمد صادقی و تهیه کنندگی انجمن سینمای ایران در مشهد تولید شده است.

این فیلم حکایت داستان کودکانی است که پدرشان افغانستانی و مادرشان ایرانی است و محور اصلی آن موضوع مهاجرت و مشکلات آن است.

صادقی قبل از ساخت «پیژامه راه راه پدر را باد برد»، چهار فیلم کوتاه داستانی دیگر به نام‌های « دوربین ، مدرسه و چند روایت معتبر از کلاس سوم ب» ، «کلاس منهای وقتی که هستی» ، «ساعت تو هنوز یازده نشده ؟» و «گچ» را کارگردانی کرده و با این فیلم‌ها در بیش از 82 جشنواره‌ ملی و بین المللی حضور داشته است.

همچنین فیلم کوتاه "b2" فیلم داستانی کوتاهی است که «احسان دلدار» آن را به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان مشهد به پایان رسانده، این فیلم روایتگر مشکلات ناشی از اعتیاد برای یک دختر جوان است.

دلدار فعالیت حرفه ای خود را در سمت دستیار کارگردان و برنامه ریز در پروژه های مختلف سینمایی و تلویزیونی آغاز کرد وb2 اولین فیلم او در مقام کارگردان است.

فیلم کوتاه «لطفا پیغام بگذارید» نیز عنوان فیلم داستانی کوتاهی است که «حسام سامری زاده» آن را به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان مشهد به پایان رسانده است، این فیلم حکایتگر داستان سربازی است که در تلفنخانه پادگان دست به بازیگوشی و شنود تلفن می زند که این بازیگوشی فاجعه ای بزرگ را رقم می زند.

سامری زاده قبل از نوشتن فیلمنامه «لطفا پیغام بگذارید»، سه فیلمنامه کوتاه داستانی دیگر به نام‌های «دنیای من زیر آب است» ، «سقوط از ارتفاع یک متری» و « تپه های خیس» را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.