بازدید نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان از محل اجرای پروژه مستقر در شهرک صنعتی بخش ایواوغلی خوی با هدف رسیدگی به مشکلات شرکت آرتان ممتاز ساح ساوالان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، داود غفارپور مدیرکل و نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با اشاره به وظایف مرکز در ارائه خدمات به متقاضیان سرمایه‌گذاری خارجی بهمنظور تسهیل و تسریع در امور مربوط به سرمایه‌گذاری، بر پیگیری و بررسی موضوع مشکلات پیش‌روی پروژه در جلسه آتی کارشناسی مرکز با حضور دستگاه‌های اجرایی مرتبط با موضوع، تاکید نمود.

این بازدید در راستای نظارت و راهبری طرح‌های سرمایه‌گذاری از سوی دبیرخانه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی و برای رفع مشکلات پروژه شهرک صنعتی بخش ایواوغلی خوی صورت گرفت.

عبدالحمید حسن مدیرعامل و سرمایه‌گذار خارجی شرکت آرتان ممتاز ساح ساوالان، با ارائه گزارش کلی از اقدامات و نتیجه پیگیری‌های معمول در راستای رفع مشکلات شرکت و با ابراز نارضایتی از عدم تکمیل زیرساخت‌های شهرک صنعتی ایواوغلی‌، مهم‌ترین مانع پیش‌روی شرکت را مشکل فراهم نبودن زیرساخت‌های شهرک از قبیل برق، گاز، شبکه فاضلاب ، بیان کرد.

احسان جوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی در ارتباط با عدم ایجاد زیرساخت‌های لازم در شهرک صنعتی ایواوغلی، بابیان اینکه اداره متبوع وی در‌صدد مرتفع نمودن مشکلات موجود در این شهرک صنعتی است، ابراز امیدواری کرد تا پایان سال جاری زیرساخت‌های لازم در این شهرک صنعتی تأمین گردد.

در پایان بازدید قرار بر این شد که مشکلات پیش‌روی شرکت آرتان ممتاز ساح ساوالان، در جلسه کارشناسی آتی مرکز خدمات سرمایه­گذاری استان با حضور معاونین و نمایندگان تام‌الاختیار ‌دستگاه‌های اجرایی استان بررسی گردد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.