به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی6 ویژه ‌برنامه از سوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در هفت مهر ماه در شیراز برگزار می ‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهدی شایق مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گفت: نمایشگاه توانمندی ‌ها، رژه خودرو های سازمان آتش‌ نشانی و صبحگاه مشترک با حضور شهردار، اهدای درجه فرماندهان ارشد و تیم بانوان این سازمان ازجمله برنامه ‌های در دست اجرا است.
وی افزود: برپایی جشن در محل نمایشگاه ‌های بین‌المللی فارس، افتتاح مرکز مانیتور، چهارشنبه ساعت 8:30 صبح، آغاز عملیات احداث ایستگاه آتش‌نشانی در گویم و شهرک سعدی با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال از دیگر ویژه‌ برنامه‌ های روز آتش‌نشانی است.
شایق ادامه داد: در راستای تسریع در اطفا حریق مجتمع‌ های 20 طبقه، این سازمان سال گذشته اقدام به خرید بالابر 55 متری کرده است.
او خاطر نشان کرد: عملیات امداد 6 هزار و 257 مورد، 2 هزار و 402 حریق، ‌هزار و 874 امداد، ‌هزار و 277 امداد حیات‌وحش و 6 مورد امداد و حریق با یکدیگر و 30 مورد پیشگیری از مهم‌ترین فعالیت ‌های 5 پنج‌ ماهه نخست امسال است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تصریح کرد:  212 مورد کارشناسی اماکن، 122 مورد بازدید از مجتمع‌ های تجاری بزرگ، ‌هزار و 125 مورد آموزش برون ‌سازمانی و 109 هزار ساعت آموزش درون‌ سازمانی و صدور ‌هزار و 710 پایان کار از دیگر فعالیت ‌های این سازمان در این مدت بوده است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار