هافبک تیم فوتبال سایپا تهران گفت: از شنبه هفته آینده در تمرینات گروهی سایپا شرکت می کنم.

شاه علی دوست دیدار سایپا و بادران را از دست داد روزبه شاه علیدوست در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت آسیب دیدگی خود اظهار کرد: این آسیب دیدگی در آخرین بازی لیگ برتری ما مقابل صبا قم اتفاق افتاد. در دقیقه 75 بازی به عنوان تعویض سوم سایپا به زمین آمدم. در همان لحظه روی ارسال بلند یک اوت دستی با مسعود حق جو درون محوطه جریمه تیم حریف برخورد کردم و تمام وزن این بازیکن روی زانوی من افتاد. به نظرم داور می توانست این صحنه را برای سایپا پنالتی بگیرد چرا که مدافع صبا در ابتدا، پای من را هم زد.

وی افزود: 25 ثانیه از ورودم به زمین نگذشته بود که این آسیب دیدگی برای زانویم رخ داد. بلافاصله به دلیل درد زیادی که داشتم از فرشاد فلاحت زاده که کنار زمین ایستاده بود، درخواست کردم من را تعویض کنند و یادم رفته بود که خودم به عنوان آخرین بازیکن تعویضی به زمین آمده ام. به هر حال برای این که تیمم 10 نفره نشود، مجبور شدم تا آخر بازی در زمین بمانم.

شاه علیدوست ادامه داد: با گذشت پنج روز از بازی با صبا از امروز تمرینات انفرادی خود را شروع کردم و تا پایان هفته به تمرینات گروهی سایپا اضافه می شوم.

هافبک تیم فوتبال سایپا درمورد غیبت خود در بازی جام حذفی مقابل بادران تهران گفت: اکنون مشکل خاصی ندارم اما به دلیل این که دیر تمرینات گروهی را شروع می کنم، به بازی سایپا و بادران نمی رسم. البته با تلاش پزشکان باشگاه سایپا از شنبه هفته آتی بدون هیچ مشکلی در تمرینات تیمم شرکت می کنم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار