مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین از پوشش کامل رسانه ای سفر رئیس جمهور به استان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ معصومی فر گفت: صداوسیمای مرکز قزوین سفر هیئت دولت به استان، برنامه های هیئت دولت ، سخنرانی رئیس جمهور درجمع مردم و جلسه ی خبری رئیس جمهور با خبرنگاران، نخبگان و فعالان فرهنگی و اقتصادی را بصورت کامل در رادیو و تلویزیون پوشش خواهد داد.

وی گفت: در روز سفر رئیس جمهور به استان صداوسیمای مرکز قزوین از ساعت 9 صبح تا ساعت 21 برنامه ی تلویزیونی ویژه ای خواهد داشت که دراین برنامه ارتباط های زنده و تلفنی از محل حضور رئیس جمهور برقرار می شود و اخبار سفر بصورت مستمر برای مخاطبان پخش خواهد شد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین افزود: رادیو قزوین هم یک ویژه برنامه را از ابتدای صبح پخش خواهد کرد که این ویژه برنامه در طول نخستین روز سفر رئیس جمهور به استان در 4 بخش، برنامه های سفر هیئت دولت به استان را پوشش می دهد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین اظهارداشت: معاونت خبر صداوسیما هم سفر رئیس جمهور را در بخش های مختلف خبری منعکس و سفر وزراء و اعضای هیئت دولت به شهرستان ها را پخش خواهد کرد. 

معصومی فر افزود: معاونت های سیما، صدا و خبر مرکز قزوین جلسه ی شورای اداری استان با حضور رئیس جمهور ، دیدار رئیس جمهور با مردم، نخبگان، علماء ایثارگران، فعالان اقتصادی و نشست خبری رئیس جمهور را نیز پوشش خواهند داد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.