مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان از افتتاح 9 باب مدرسه احداث شده توسط بنیاد برکت وابسته به فرمان حضرت امام(ره) در شهرستان های مختلف استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدحسین سجاد افزود: این مدارس در قالب 586 کلاس درس در شهرستان های اصفهان، برخوار، فلاورجان، خور و بیابانک، شاهین شهر ، میمه و خمینی شهر افتتاح شد.
وی اظهار کرد: برای بهره برداری از این مدارس بیش از 67 میلیارد ریال هزینه شده است.
مدیرکل نوسازی مدارس اصفهان افزود: در استان اصفهان 21 مدرسه برکت وجود دارد که هشت مدرسه در گذشته تحویل و 9 مدرسه افتتاح شده است و چهار مدرسه نیز تا پایان سال به بهره برداری می رسد.
وی یادآور شد: با توجه به اختصاص نیافتن اعتبارات دولتی به اداره کل نوسازی مدارس امسال 61 طرح آموزشی و مدرسه با کمک خیران در استان اصفهان احداث شده است.
سجاد افزود: برای ساخت این مدارس بیش از 600 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی یادآور شد: در شهرستان بُرخوار در منطقه شاپورآباد یک مرد سه با شش کلاس درس با 560 مترمربع زیربنا به بهره برداری رسید.
وی همچنین به بهره برداری از سه واحد آموزشی در شاهین شهر که هر یک دارای شش کلاس درس است، اشاره کرد و گفت: در روستای کروچ فلاورجان نیز مدرسه ای با شش کلاس درس به بهره برداری رسید.
وی بهره برداری از مدرسه ای در روستای فرخی خور و بیابانک با شش کلاس، مدرسه ای در آران و بیدگل منطقه ابوزیدآباد با هشت کلاس، مدرسه ای در پیربکران منطقه سهر و فیروزان با شش کلاس و مدرسه ای در خمینی شهر با شش کلاس را از جمله طرح های افتتاح شده بنیاد برکت در اصفهان عنوان کرد.
بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از سال 87 طبق فرمان رهبر معظم انقلاب، مدرسه سازی در مناطق محروم را آغاز کرد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.