دفاع مقدس یکی از بهترین دوران کشور در تمامی عرصه‌ها به خصوص عرصه فرهنگی بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، و بنا به اعلام روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ،مهدی صدفی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت : دوران هشت ساله‌ی دفاع مقدس به فرموده‌ی مقام معظم رهبری «اوج افتخارات ملت ایران است». لذا برای حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده بایستی این فرهنگ با جدیت در برنامه‌ریزی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور مدنظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: درباره مسأله دفاع مقدس مقام معظم رهبری بارها تأکید کردند که نگذارید این مسأله تحریف شده و یا به فراموشی سپرده شود. وظیفه اصلی ما نیز همین است، ما دورانی را در کشور طی 8 سال تجربه کردیم که طبق فرموده فرماندهی کل قوا گنجینه‌ای عظیم است که باید از آن بهره ببریم.

وی افزود: در دفاع مقدس مضامین نو و بکر زیادی قرار دارد که می‌توان از آنها استفاده کرد دوران دفاع مقدس یکی از بهترین دوران کشور در تمامی عرصه‌ها به خصوص عرصه فرهنگی بود چرا که حتی پس از گذشت چندین سال از آن هنوز هم یکی از مسائل بزرگ برای دنیا است.

مهدی صدفی گفت :احیای فرهنگ جهاد و شهادت از برکات این انقلاب بود که خداوند به وسیله آن انقلاب را بیمه کرد، ملت ایران همیشه مدیون از خودگذشتگی شهدا و جانبازان خواهند بود هفته دفاع مقدس روزهای پاسداشت ایثار بی دریغ جان مال در راه اعتلای دین ومیهن ،ویادآورحماسه و رشادت های حماسه سازان بی ادعای وطن بود.

وی هدف بزرگداشت هفته دفاع مقدس را نمایش قدرت جمهوری اسلامی به دشمنان دانست و اظهار داشت :ایران اسلامی این قدرت را به برکت ولایت فقیه دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.