وزیر ارتباطات ؛

تعامل بیشتر با گردشگردی به معرفی ایران در جهان کمک خواهد کرد

محمود واعظی: تعامل گردشگری با ارتباطات و فناوری اطلاعات به معرفی بیشتر ایران در جهان کمک خواهد کرد

به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛محمود  واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بزرگداشت روز گردشگری، که با حضور دکتر حسن روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران، بر توجه بیشتر به حوزه گردشگری و تعامل آن با حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تأکید کرد.

 واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی گفت: امروز ایران اسلامی مدیون خون شهدای عزیز است و بی‌شک آرامش امروز ما نتیجه فداکاری‌ها و دلاوری‌های رزمندگان دفاع مقدس است

واعظی در ادامه با برشمردن اهمیت گردشگری گفت: بر کسی پوشیده نیست گردشگری در تمام جهان از اهمیت بالایی برخوردار است اگر تا دیروز چند کشور اهمیت می‌دادند امروز تمام کشورها برای نزدیک شدن جوامع به آن اهمیت می‌دهند

وی با توصیف شرایط فعلی کشور افزود: بعد از برجام فضای تازه‌ای به وجود آمده که صنعت گردشگری را می‌تواند توسعه دهد و یک سرمایه‌گذار خارجی امروز می‌تواند به‌راحتی در صنعت گردشگری سرمایه‌گذاری کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به توسعه صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با توجه به تحولات عظیمی که در ict به وجود آمده است در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا این صنعت پیشران توسعه و توانمند ساز بخش‌های مختلف کشورها است.

عضو هیئت دولت با بیان نقش این فناوری در گردشگری اظهار کرد: گردشگری در ایران توانست با درک بالا کمیته‌ای را با حوزه ارتباطات تشکیل دهد که بتواند گردشگری را زیر سایه ارتباطات گسترش دهد.

واعظی پتانسیل حوزه گردشگری ایران را بالا خواند و گفت: ایران رتبه پنجم را بین کشورهای جهان در میراث فرهنگی و جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی دارد و به دلایل مختلف نتوانستیم جایگاه اصلی را یه دست آوریم.

منبع روابط عمومی وزارت ارتباطات

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.