فرمانده انتظامی شهرستان همدان از انهدام باند سه نفره سارقان نوجوان در همدان خبر داد.

انهدام باند سارقان نوجوان در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ پژمان قویمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش نیروی انتظامی اعضای باند سه نفره سارقان کودک و نوجوان در همدان دستگیر شدند.

وی افزود: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت گوشی تلفن همراه از شهروندان در محدوده آرامگاه باباطاهر، عملیات شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری 13 عین‌القضات قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان ادامه داد: مأموران انتظامی بعد از بررسی همه‎جانبه سرقت‎ها و اظهارات مالباختگان متوجه شدند که تمام سرقت‎ها توسط سه نوجوان انجام می‎شود که با یک شگرد خاص صورت می‎گیرد.

وی با بیان اینکه این نوجوانان در پوشش دستفروش در نقاط مختلف شهر پرسه می‌زدند، گفت: تحقیقات پلیس نشان داد که این افراد به انواع سرقت‎ها مثل سرقت موبایل، دخل‎زنی و جیب‎بری را انجام داده‌اند.

قویمی با اشاره به اینکه با هماهنگی مقام قضایی، هر سه سارق دستگیر شدند، گفت: این متهمان ساکن شهر همدان بودند که سن آنها بین 10 تا 13 سال بود.

وی با بیان اینکه سردسته آنها نوجوانی 13 ساله است، اظهار کرد: این افراد در بازجویی فنی پلیس، به بیش از 80 فقره جیب‌بری، چندین فقره سرقت موبایل و چندین فقره دخل‌زنی از مغازه‎ها اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.