تغییر زمان اجرای قانون سنوات دانشجویان دانشگاه اصفهان

مشاور رئیس دانشگاه و دبیر هیات رئیسه دانشگاه اصفهان از تغییر در زمان اجرای قانون سنوات برای دانشجویان در سه مقطع تحصیلی خبر داد.

محمد رضا ایروانی مشاور رئیس و دبیر هیات رئیسه دانشگاه اصفهان در گفت و گو با 
خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره سنوات این دانشگاه اظهار کرد: برطبق قانون سنوات، دانشجویان باید طی 8 ترم تحصیلی دوره کارشناسی خود را بگذرانند، درصورتی که به هر دلیل این زمان افزایش یابد، دانشجو مشمول قانون اخذ شهریه برای ادامه تحصیل در دانشگاه می شود.

وی تصریح کرد: این قانون از سال 94 به بعد با تصویب هیات رئیسه دانشگاه، دچار تغییراتی شد که بر این اساس دانشجویان مقطع کارشناسی باید در طول 8 نیم سال تحصیلی دوره آموزشی خود را به اتمام رسانده و چنانچه به دلیل امکانات کم آموزشی بتوانند دوره کارشناسی خود را حتی طی 9 ترم به پایان برسانند از آنها شهریه دریافت نمی شود.

ایروانی در خصوص زمان اجرایی شدن این مصوبه، افزود: با تصویب هیئت رئیسه دانشگاه اصفهان، قانون سنوات تحصیلی از بهمن‌ماه در این دانشگاه اجرایی می‌شود.

مشاور رئیس دانشگاه و دبیر هیات رئیسه دانشگاه اصفهان درباره اعمال قانون سنوات برای دانشجویان مقطع ارشد و دکتری نیز عنوان کرد: سنوات تحصیلی پس از اتمام 5 نیم سال برای دانشجویان کارشناسی ارشد و اتمام 9 نیم سال برای دانشجویان دوره دکتری قابل اجرا بوده که براین اساس ادامه تحصیل دانشجویان منوط به پرداخت هزینه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار