رکورد دار هفت گانه کشورمان گفت: بدون امکانات نتیجه گرفتن در مسابقات قهرمانی آسیا بعید است و باید فکر مدال آوری را از ذهنم خارج کنم.

سپیده توکلی در گفت وگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه خود در مرحله پایانی لیگ دو و میدانی اظهار کرد: مرحله پایانی لیگ در روزهای هشتم و نهم مهر در مجموعه آفتاب انقلاب برگزار می شود. من با تیم دانشگاه آزاد در این رقابت ها شرکت کردم و خوشبختانه در سه مرحله قبلی توانستم عنوان قهرمانی را کسب کنم. امیدوارم با تداوم روند فعلی در مرحله پایانی لیگ هم قهرمانی را به دست آورم و امتیازات خوبی را برای تیمم کسب کنم.

وی درمورد روند انتخاب مربی اختصاصی اش، گفت: فدراسیون دو و میدانی قرار بود پس از پایان رقابت های المپیک ریو مربی باکیفیت بین المللی برای من جذب کند اما تاکنون صحبتی در این باره انجام نشده است. همچنان منتظر تصمیم گیری فدراسیون هستم. البته برای پیش برد برنامه هایم در زمان باقی مانده تا بازی های آسیایی به مربی صاحب سبک خارجی نیاز دارم.

توکلی درمورد مطالبات خود از فدراسیون دو و میدانی، بیان کرد: از اسفند سال گذشته تاکنون فقط حقوق 2 ماه من پرداخت شده است. فدراسیون قول پرداخت ماهانه یک میلیون تومان به من داده بود  اما بین 800 یا 900 هزار تومان به من پرداختی داشته است. به هرحال حدود سه میلیون و پانصد هزار تا چهار میلیون تومان از فدراسیون طلب دارم.

رکورددار هفت گانه دو و میدانی بانوان کشور درباره برنامه های خود پس از پایان لیگ دو و میدانی، گفت: تا زمانی که مربی نداشته باشم، نمی توانم برنامه های تمرینی ام را پیش ببرم. من به دلیل بحث مالی و امتیازات تیمی، تاکنون تنها در لیگ دو و میدانی شرکت کرده ام. تنها منبع درآمد من از باشگاه دانشگاه آزاد است. از طرفی فشار چندانی به خودم در رقابت های لیگ نیاوردم و به رکوردهایم نرسیدم. البته اگر وضعیت به همین شکل ادامه یابد، باید فکر کسب مدال در بازی های آسیایی را از ذهنم خارج کنم.

وی درباره انتقاد کارشناسان نسبت به عملکرد سال های اخیرش گفت: من در تمام این سال ها رکوردم را ارتقا دادم و حتی یک سال هم نشده که در افزایش رکوردهایم ناتوان بمانم، انتقاد این کارشناسان را قبول ندارم. به نظر من زمانی این افراد می توانند عملکردم را زیر سوال ببرند که نتایج ضعیفی را ثبت کنم.

توکلی درباره درخواست دو و میدانی کاران کشورمان از مسئولان فدراسیون برای فراهم کردن امکانات لازم در فاصله یک سال تا مسابقات جهانی لندن بیان کرد: در سال  2017 مسابقات داخل سالن آسیا، قهرمانی آسیا و رقابت های جهانی را پیش رو داریم. ضمن اینکه سال 2018 هم بازی های آسیایی جاکارتا برگزار می شود که برای دو و میدانی کشورمان از اهمیت به سزایی برخوردار است، از حالا باید برای این مسابقات معتبر برنامه ریزی کرد چرا که درصورت فراهم نشدن امکانات جای گله ای نسبت به ناکامی دو و میدانی کاران باقی نمی ماند. بدون امکانات نمی توان تمرین کرد و مسابقه داد.

عضو تیم دو و میدانی دانشگاه آزاد در مورد وضعیت لیلا رجبی برای شرکت در مرحله پایانی لیگ دو و میدانی تصریح کرد: لیلا رجبی تنها در یک مرحله از لیگ دو و میدانی شرکت کرده و قصدی برای حضور در مرحله نهایی لیگ دو و میدانی ندارد.


انتهای پیام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار