یاد شهیدان ، یادبود ارزشهای انسانی است و گرامیداشت آنان ، تجلیل از برترین خصلتهای بشری. شهدایی که جان دادند تا خاک ندهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، حسینیه ی کوی الزهراء سپاه مهاباد ، دیشب میهمانان ویژه ای داشت ، میهمانانی که آمده بودند تا به بهانه حضور در مراسمی با عنوان "یادواره شهدا " ، با شهیدان سرافراز ، دوباره ، پیمان تازه کنند.

فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد در این مراسم به دلاورمردی های جوانان غیور ایران اسلامی در دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت : دفاع هشت ساله ی ملت ایران ، تجربیات با ارزشی برای ما به ارمغان آورد و بر پایه ی همین تجربیات است که نیروهای مسلح کشورمان ، مقتدرانه در برابر شیطنت های دشمنان ایستادگی کرده اند.

سردار رنجبرزاده افزود : امروز کشور ما امن ترین کشور منطقه است و این امنیت با از خودگذشتگی رزمندگان اسلام به دست آمده است.

وی اضافه کرد : امروز ما وظیفه داریم که یاد و خاطره این شهیدان را گرامی بداریم و به جوانان نسل حاضر یادآوری کنیم که اگر امروز کشور ما دارای نیرومندترین قوای نظامی است به دلیل جانفشانی های گذشتگان ما در سه دهه گذشته است که با دست خالی در برابر دنیا ایستادگی کردند .

هنوز هم عطر شهادت از ورای سالهای دور ، به مشام می رسد.هنگامی که از دفاع مقدس یاد می شود ، یاد حماسه سازان میدان های شرف و عزت ، جان را لبریز از افتخار و مباهات می کند.

برگزاری یادواره شهدا بستن عهد و میثاقی است دوباره با آنان که خون خود را اهداء کردند تا ما در امنیت زندگی کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: یادواره ، شهدا ، در ، مهاباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.