هدف قرار دادن مواضع تروريست های مرتبط با رژيم صهيونيستی در درعا + فیلم

ارتش سوريه مواضع تروريست های مرتبط با رژيم صهيونيستی را در درعا هدف قرار داد و شماری از آنها را به هلاکت رساند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ به گزارش شبکه تلويزيونی العالم ، نيروهايی از ارتش سوريه مواضع ، خودروها و تجمعات گروههای تروريستی مرتبط با رژيم اسرائيل را در شهر درعا (به فتح دال) و منطقه نيروگاه هدف قرار دادند و همزمان دولت سوريه به انتقال کمکهای مورد نياز برای ايستادگی درعا شامل سوخت و مواد غذايی و پزشکی ادامه می دهد.
حسام زيدان خبرنگار اين شبکه گزارش داد : تلاش گروههای مسلح برای حمله به مواضع ارتش سوريه در شهر درعا در جنوب سوريه ادامه دارد و ارتش سوريه نيز حملات اين گروه ها را دفع کرد و تحرکات آنها را در شهر درعا و منطقه نيروگاه (المحطة) هدف قرار داد.
نيروهای ارتش در عملياتی شماری از اعضای گروههای تروريستی را که به شناسايی و سنگرسازی در جنوب منطقه البصری (به ضم ب و با الف مقصوره) اقدام کرده بودند به هلاکت رساند و خودروها و تجمعات تروريست ها را در منطقه الطلايبه و جنوب غربی منطقه نيروگاه هدف قرار دادند.
تنش و نا آرامی در برخی مناطق شهر درعا وجود دارد اما اين مسئله مانع ادامه فعاليت مؤسسات دولتی که با بزرگترين حمله گروههای مسلح مورد حمايت «اتاق مرگ» قرار دارند نشده است و ارائه خدمات به شهروندان در اين شهر و تامين نيازهای زندگی آنها ادامه دارد.
نهادهای دولت سوريه در اين شهر سوخت و مواد غذايی و پزشکی را که از مواد ضروری برای ايستادگی و مقاومت مردم در برابر تروريست ها به شمار می رود به صورت مداوم ارائه می کنند.
حسن سعيد مدير اداره توزيع سوخت در درعا گفت :« مقادير زيادی مواد سوختی شامل گازوئيل ، بنزين و گاز در اختيار داريم و مشکلی در اين خصوص نداريم. سوخت مورد نياز مردم بر اساس جمعيت مناطق و درخواست آنها توزيع می شود.»
لؤی مصطفی (به ضم لام و فتح همزه) مدير تجارت داخلی و حمايت از مصرف کنندگان در درعا گفت :« همه نوع مواد غذايی و کالای مصرفی در بازار وجود دارد و از طريق مغازه های خصوصی و فروشگاههای دولتی توزيع می شود.»
تروريستها فاصله زيادی از برخی خيابانهای شهر درعا ندارند اما روحيه شهروندان در بالاترين سطح قرار دارد.
زندگی عادی در شهر درعا جريان دارد و دولت سوريه تلاش می کند مايحتاج روزانه مردم را در اين شهر که بر مقاومت و ايستادگی در برابر تهديدات گروههای مسلح تاکيد می کنند تامين کند.
لینک دانلود
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار